بیرجند؛نماینده ولی فقیه:

واقعه ی عاشورا معیار شناسایی انسان ها

نماینده ولی فقیه: واقعه عاشورا معیار شناسایی انسان ها در دو قطب جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رؤسای هیئت های مذهبی ،کانون مداحان و جمعیت بانوان فرهیخته ی استان گفت: در جهان دو قطب استکبار و عدالت وجود دارد که معیار شناسای انسان ها و اینکه در کدام قطب هستند واقعه ی عاشورا است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: واقعه ی عاشورا یک مسئله ی تمام شدنی نیست بلکه یک جریان بالفعل و جبهه ی مبارزه در برابر ستمگران است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و امام حسین (ع) در گروه های مختلفی هستند،گفت:تعدادی از دشمنان با زور و استکبار، تعدادی با مکر و تزویر و تعدادی با تحریف حقایق،سعی در محو کردن اسم اهل بیت (ع) دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عاشورا جدی ترین مسئله ی عالم است،افزود: پیام امام حسین (ع) باید به جهانیان رسانده شود و این امانت الهی بر دوش هیئت های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه 1 هزار و 250 هیئت مذهبی در خراسان جنوبی وجود دارد،گفت: خراسان جنوبی در چند سال گذشته در صدر استان هایی بوده که در هیئت های مذهبی کمترین آسیب را داشته است.

حجت الاسلام لطفیان افزود: تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته و فعال دینی در استان از فعالیت های بسیار خوب انجام شده در زمینه ی فعالیت بانوان است.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.