بیرجند؛نماینده ولی فقیه:

مبارزه با استکبار،قلب مسئله ی تبلیغات

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مبارزه با استکبار را قلب مسئله ی تبلیغات دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت روز 13 آبان گفت:با وجود اینکه کار های زیادی در این چند سال در زمینه ی تبلیغات انجام شده است اما این کافی نیست و چیزی که مهم تر جلوه می کند هماهنگی در تبلیغات انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر هماهنگی در تبلیغات نباشد مردم دچار تردید می شوند،افزود: برای انجام تبلیغات درست،وجود هماهنگی بین همه ادارات،مساجد،دانشگاه و مدارس لازم است.

وی گفت: دشمن برای مسائل ساده خود دقت و کارشناسی می کند این در حالی است که اگر جمعیت حق به این شیوه عمل کند دیگر حرفی برای دشمن نمی ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید شناسنامه ی 200 ساله استکبار را به مردم ابلاغ کرد،افزود: مردم به این مهم نیاز دارند تا استکبار جهانی را شناخته و بدانند که هدف آن ها سلطه بر تمام جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه تا کنون این ابلاغ به خوبی صورت نگرفته است،گفت: اگر شناسنامه استکبار به خوبی به مردم نشان داده شود دیگر استکبار جهانی نمی تواند بر آن ها مسلط شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گسترده خود در جامعه نفوذ پیدا کرده است،افزود:باید تبلیغات کارشناسی شده و با هماهنگی گسترده انجام شود تا مردم از خواب مرگ بیدار شده و حقیقت استکبار را ببینند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.