350میلیارد تومان در تهران صرف حقوق کارکنان می شود

عضو کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از کارهای شهرداری به پیمانکاران واگذار شده اما هنوز350میلیارد تومان صرف حقوق و مزایای کارکنان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حقانی عضو کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت:شاهد بودیم که سیاست های کلی محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابلاغ شد و باید در بودجه ریزی سال 95 به محیط زیست توجه شود.

وی افزود: شهرداری تهران علی رغم اینکه بیشتر کارها را به پیمانکاران واگذار کرده است اما شاهد هستیم که 350میلیارد تومان از بودجه صرف حقوق و مزایا می شود که باید با تعدیل هزینه و جلو گیری از پروژه های غیر ضروری برای ارتقای پروژه های محیط زیست استفاده شود.

عضو کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:در کمیسیون از سهم بودجه خدمات شهری کسر کردیم و به ارتقای محیط زیست افزودیم.

حقانی بیان کرد: توسعه حمل ونقل عمومی با اولویت مترو و صیانت و تملک اراضی باغی باید در سال95توجه شود.

وی گفت: باید از بودجه فرهنگی و هزینه امور اجرایی سازمان هایی مانند ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی کاست و به توسعه سرانه های فرهنگی اختصاص داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار