استاندار تهران:

پایتخت آماده برگزاری تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است

استاندار تهران ضمن تشریح جزئیات برگزاری تشییع رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در تهران گفت: پایتخت آماده برگزاری تشییع با شکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در ستاد برگزاری مراسم تشییع ابدان مطهر رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در تهران، با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی مبنی بر داشتن هدف قاطع و شجاعت در انجام کار، اظهار کرد: بن بست شکنی برای احقاق حقوق ملت ایران از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

فخاری با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در تابعیت محض ولی امر مسلمین بود و خود را سرباز ایشان تلقی می‌کرد، گفت: ایشان الگوی خدمت به جامعه بودند که اینجانب به عنوان یک شهید ثانی بعد از شهید رجایی در مقام ریاست جمهوری از آن یاد می‌کنم، چرا که پس از آن عزیز سفر کرده، کسی که خالصانه در مسیر خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت شخصیت بی نظیری مثل شهید آیت الله رئیسی بود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه اولین موضوعی که توسط شهید آیت الله رئیسی در دستور کار قرار داشت، عبور از بن بست‌ها بود، افزود: ایشان مانعی برای عبور از بن بست‌ها نمی‌دیدند و معتقد بودند که به اقتضای ظرفیت‌های موجود، باید کار انجام و بهترین خروجی‌ها اخذ شود.

وی عنوان کرد: ایشان تدبیر و روحیه انقلابی داشتند که خوشبختانه این روحیه در سطوحی از بخش‌های اجرایی کشور رسوخ کرده و امیدوار هستیم بتوانیم ضمن تعمیم این الگوی رفتاری به همه بخش‌ها و سازمان‌ها، انتظارات ملت را از مسیر مدیریت و حکمرانی برای انجام خدمت به مردم عزیز دنبال کنیم.

استاندار تهران در ادامه در تشریح جزئیات برگزاری مراسم تشییع ابدان مطهر رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در پایتخت اظهار کرد: شامگاه سه شنبه، یکم خردادماه، با برگزاری نماز مغرب و عشا، برنامه وداع با شهدا آغاز و در این راستا تدابیر لازم در خصوص تأمین امکانات حمل و نقل بوسیله مترو و اتوبوس در مسیر‌های مختلف اتخاذ شده است.

فخاری در ادامه در خصوص برگزاری مراسم تشییع شهدا برای فردا چهارشنبه دوم خرداد ماه نیز بیان کرد: درب‌های دانشگاه تهران فردا از ساعت ۵ و نیم صبح، باز و از ساعت ۷ و نیم رسماً برگزاری مراسم و برنامه‌ها آغاز می‌شود و در ادامه، رأس ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای عزیز توسط مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: بعد از اقامه نماز، مراسم تشییع ابدان شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار و در این مسیر، خدمات لازم برای سهولت تردد مردم و خدمات جانبی ارائه می‌شود.

استاندار تهران از تأمین همه امکانات و اتخاذ تدابیر ایمنی، امنیت و خدمات جانبی در مسیر برگزاری تشییع شهدا خبر داد و بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده مردم عزیز می‌توانند با آرامش کامل مسیر تشییع را طی کنند.

فخاری گفت: موکب‌هایی که در مسیر، به ارائه خدمات مشغول می‌شوند توسط خود مردم دایر و انشااله شاهد برگزاری مراسمی در خور شأن شهدای عزیز خواهیم بود.

استاندار تهران اظهار کرد: در مراسم تشییع شهدای خدمت، یک بار دیگر نشان می‌دهیم که همه امت، با هر گرایش، نگرش و سلیقه‌ای برای حفظ وحدت و انسجام ملی در کنار هم هستند و رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار