تصویب سه لایحه در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران

در دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران 3 لایحه تصویب، یک لایحه به کمیسیون ارجاع داده و یک لایحه دیگر نیز به جلسه آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در برنامه دویست و سی و هفتمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه شنبه) در محل تالار شورا برگزار شد لایحه هایی بررسی شد که به شرح ذیل است :

تعیین نرخ حق توقف پارکینگ های عمومی در شهر تهران به شماره ثبت 160/29679، منشور حقوق و تکالیف شهروندی به شماره ثبت 160/17130 و طرح نامگذاری و تغییر نام معابر به شماره 160/28810 تصویب شد .

در طرح نامگذاری، میدان فاقد نام واقع در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران به نام شهید ابراهیم حسامی، کوچه بن بست 21 واقع در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران به نام شهید ناصر میر خانی، پل فاقد نام واقع در محدوده منطقه 2شهرداری تهران به نام سردار شهید حاج سعید قهاری سعید و پل فاقد نام واقع در محدوده منطقه 2 شهرداری تهران به نام سردار شهید حسین تنها به ثبت رسید. 

لایحه اصلاحیه و تعیین اولویت و تمدید مدت مصوبه مجوز انتقال صنوف مزاحم و آلاینده شهر تهران به اراضی تالاب بهرام در رای گیری به حد نصاب نرسیده و به جلسه یکشنبه جهت رای گیری مجدد موکول شد .

لایحه تامین و استقلال منابع مالی پایدار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به شماره ثبت 160 /16869 به کمیسیون ارجاع داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار