تیراندازی ۲ شرور مسلح به سمت خانواده‌ای در تهرانپارس

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی به سوی خانواده‌ای در تهرانپارس کرده بودند، خبرداد.

سرهنگ سعید راستی گفت:‌ ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی دو تن از اراذل و اوباش در منطقه تهرانپارس به سمت یکی از شهروندان دریافت کرده و بلافاصله پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات و اقدامات انجام شده از ماموران سازمان اطلاعات حاکی از این بود که هر دو شرور مسلح بوده ، که یکی از آنان با سلاح کلاشینکف و دیگری با  سلاح کلت با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در نیمه شب در حال تردد بودند که به سمت  یک خانواده سه نفره که در جلوی درب ورودی منزل خود ایستاده بودند، تیراندازی کرده‌اند.

راستی با بیان اینکه درپی این اقدام اهالی محل و اعضای این خانواده دچار رعب و وحشت شدید شدند، گفت:‌ شرارت این افراد تمامی نداشته و پس از تیراندازی در اقدام مجرمانه دیگری از موتورسیکلت پیاده شده و با قمه و شمشیر به سمت شهروندان در حال تردد حمله‌ور شدند که این امر  باعث مجروح شدن چند تن از شهروندان شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه ماموران به صورت شبانه‌روزی اقدامات لازم را برای شناسایی دقیق این اراذل انجام دادند، گفت:‌ در ادامه مخفیگاه متهمان مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام شد. در ادامه نیز ماموران با اجرای عملیات پلیسی این اوباش را دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار