چمران: رفتارها باید مسالمت آمیز و قانونی باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه کارواش دریا گفت: رفتارها باید مسالمت آمیز و قانونی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به حادثه چند روز گذشته کارواش دریا در سعادت آباد اظهار داشت: رفتارها در این خصوص باید مسالمت آمیز و قانونی باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسجد مقدس است، تصریح کرد: با تدبیر این کار باید صورت می پذیرفت چراکه در غیر این صورت درگیری ها شدیدتر خواهد شد.

چمران با بیان اینکه نباید خدمات افراد شهرداری تهران به جایی کشیده شود که برخورد با مردم باشد، یادآور شد: شهرداری خادم مردم است و باید حق مردم را بگیرند چراکه آن‌ها برای خود چیزی نمی خواهند.

وی با تاکید بر اینکه روش های نیروهای شهرداری باید صحیح، منطقی و درست باشد، افزود: این رفتارها قابل قبول شهرداری و شورا نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمله کردن به شهرداری کار درستی نیست، اضافه کرد: باید 3 تن از افراد معاونت نظارت حقوقی موضوع را به درستی بررسی و نتیجه را به شورا اعلام کنند.

چمران ادامه داد: ضروری می‌دانیم که سازمان بازرسی شهرداری تهران و همچنین سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود پیدا کرده و آن را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه ما نباید می گذاشتیم چنین حادثه ای رخ دهد، تاکید کرد: باید بررسی کنیم تا در آینده نظیر چنین حوادثی را نداشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
دستگاه قضا پیگری کند
آخرین اخبار