حمایت شورای شهر از مصوبات اشتغالزا

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: پارلمان شهری شهریار در چارچوب های قانونی از مصوباتی که در توسعه فرصت های شغلی و اشتغالزایی موثر هستند حمایت خواهد کرد.

علیرضا صفر زاده عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت توسعه فرصت های شغلی به عنوان اصلی ترین دغدغه جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: شورای شهر متولی اشتغال نیست و در برخی موارد مشاهده می‌شود عده ای از جوانان یا خانوداه های جویای کار برای برخورداری از شغل به پارلمان شهری مراجعه می‌کنند. 

وی افزود: مجموعه شورای شهر مسئول اشتغال جوانان نیست و صرفاً قادر است مشکلات موجود در این عرصه را به دستگاه های متولی منعکس کنند، اما با این وجود در حد توان و شرح وظایف تعریف شده از طرح ها و مصوباتی که از ظرفیت اشتغال زایی برخوردار هستند حمایت خواهد کرد.

عضو شواری اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:بدون تردید هرآنچه عرصه اشتغالزایی با تقویت هرچه بیشتری همراه شود به همان میزان سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان نقشه راهی جامع و کامل در توسعه و شکوفایی کشور به نحو مطلوب تری محقق خواهد شد.

صفر زاده در خصوص عمده ترین اقدامات پارلمان شهری شهریار برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: آنچه که در اقصاد مقاومتی به عنوان اولویتی جدی مطرح است به تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی معطوف می شود و ما نیز تلاش کرده ایم در این راستا نهایت توان خود را به کارگیریم. 

وی یاد آور شد:کاهش هزینه های شهرداری و مدیریت بهینه منابع مالی از دیگر اقدامات مثبت و سازنده انجام شده در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شهریار است که امیدواریم مجموعه تدابیر مورد اشاره به دست آوردهای مطلوب و شایسته ای منتهی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار