رضایت:نقش کمبود سرانه‌ها در تامین زیر ساختهای تفریحی و رفاهی شهریار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: یکی از عوامل اصلی محدودیت در تأمین امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه به ضعف و کاستی در سرانه‌های شهری باز می گردد.

رضایت:نقش کمبود سرانه‌ها در تامین زیر ساختهای تفریحی و رفاهی شهریار
علیرضا رضایت عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این منطقه، اظهار کرد: شهر شهریار به لحاظ موقعیت و بافت طبیعی و جغرافیایی همواره مورد توجه بخش قابل توجهی از گردشگران بوده است، اما در حوزه زیرساختهای تفریحی همچون شهر بازی‌ها و ... با کمبودهایی مواجه است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی کاستی و محدودیت در این عرصه به کمبود سرانه‌های شهری باز می گردد که قدرت مانور و مدیریت شهری را برای تعریف و اجرای چنین شهرهایی محدود ساخته است.

رضایت گفت: با وجود کمبودهای موجود پروژه‌هایی از سوی مدیریت شهری شهریار مد نظر قرار گرفته که جانمایی آن در نقاط غربی و شرقی فاز یک اندیشه قابل تعریف است.

وی افزود: پیش از این برخی از شرکت‌های خارجی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با ورود به این عرصه پروژه‌های تفریحی شهری را احداث و راه اندازی کنند که البته تحقق این امر منوط  به کسب توافقات لازم خواهد بود و مضافاً بر اینکه مالکان این اراضی نیز چندان علاقه‌ای به خام فروشی ندارند و بیشتر در صدد تبدیل به احسن کردن آن هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار یاد آور شد: با وجود تمامی محدودیت‌‌های مورد اشاره مجموعه شهرداری و شورای شهر این منطقه از طرح های سازنده‌ای که نیازها و الزامات شهری شهریار را در حوزه تفریحی، رفاهی و عمرانی تامین کند در چارچوب‌های قانونی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.