در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ناگفته‌هایی از حادثه کارواش دریا از زبان مسئول شهری

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: عوامل کارواش دریا بارها قبل از وقوع حادثه به ماموران شهرداری صدماتی را وارد کرده بودند.

ناگفته‌هایی از حادثه کارواش دریا از زبان مسئول شهریشهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حمله عوامل شهرداری به کارواش دریا، اظهار داشت: شهرداری تهران حق جدی دارد در این قضیه ، یعنی گرفتن حق مردم ، حق شهرداری تهران است.

وی افزود: شهرداری به این پرونده باید ورود پیدا می‌کرد، عواملی در آن کارواش حضور داشتند که تحریک می‌کردند و در روز‌های قبل نیز حمله جدی به عوامل شهرداری داشتند.

گیل آبادی به خسارت دیدگی خودروی شهرداری در پی حمله کارگران کارواش دریا، دو روز قبل وقوع حادثه اشاره کرد و گفت: عوامل شهرداری در پی تذکرات متعددی که روزهای قبل داشتند وارد کارواش شدند، عوامل آن مجموعه آمادگی زد و خورد را داشتند و با سنگ و چوب نیز ماموران شهرداری را مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: البته رفتار پایانی عوامل شهرداری آن منطقه به هیچ عنوان قابل قبول نیست ولی آن ملک متعلق به شهرداری تهران و فقط کاربری آن در اختیار قرار گرفته است.

به گفته گیل آبادی، شهرداری با تذکرات و هشدار‌ها قصد بازپس گیری ملک مردم را داشته و حتی پیشنهاداتی به مسئولان مسجد قدس شده بود ولی هیچگونه  توجهی نکرده بودند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطر نشان کرد: با وجود تخلفات صورت گرفته امیدواریم با تهیه گزاریش نهایی از این ماجرا بتوانیم در خصوص این حادثه نتیجه گیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
اقای گیل ابادی حق را باید از طریق دادسرا ، دادگستری و قوه قضاییه و بازوی اجرایی این قوه یعنی نیرو انتظامی گرفت . نه از طریق چوب و قمه کشی ! حتی اگر افراد کارواش به خودرو خودرو شهرداری صدمه زدند بازهم باید از طریق مجرای قانون و شکایت اقدام می کردید ! نه اینکه دنبال تلافی به همون روش باشید!
آخرین اخبار