در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

صنایع آلاینده تهران به تالاب بهرام منتقل می‌شوند /تاخیر 8 ساله شهرداری در انتقال صنایع مزاحم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در مدت دو سال باید، صنایع آلاینده و مزاحم شهر را به اراضی تالاب بهرام منتقل کند.

محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شهرداری تهران در مدت دو سال باید نسبت به انتقال صنوف مزاحم و آلاینده شهر به اراضی تالاب بهرام اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد : صنایع آلاینده و مزاحم شناسایی شده و اولویت انتقال با آلاینده ترین آن‌ها مانند واحدهای سنگ تراشی، سنگ فروشی، فلز تراشی و آهن کاری است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه انتقال صنوف آلاینده هشت سال گذشته مصوب شده و شهرداری باید 6 سال پیش به انجام این مهم اقدام می‌کرد ،گفت :شهرداری به شورای شهر با لایحه ارسالی، تقاضای تمدید مهلت دوساله برای انتقال این صنوف را کرده و ما با تمدید زمان درخواستی موافقت کرده ایم.

حقانی با اشاره به اینکه این صنوف در اولویت حاضر به انتقال و قرارگیری در تالاب بهرام نشده اند، بیان کرد:درخواست کرده اند که صنایع کم آلاینده تری نسبت به صنایع آلاینده انتخابی ما به اراضی تالاب بهرام منتقل شوند که شورای شهر با این موضوع موافقت نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار