طرح ممنوعیت استفاده از آب شرب با مشکلاتی مواجه است

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح ممنوعیت استفاده از آب شرب در ساخت و ساز، با مشکلاتی رو به رو شده است.

طرح ممنوعیت استفاده از آب شرب با مشکلاتی مواجه است
محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه طرحی برای ممنوعیت استفاده از آب شرب در ساخت و ساز به تصویب رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر مشکلاتی برای اجرایی شدن این طرح وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تذکرات زیادی در خصوص استفاده از منابع آبی خام در کنار ساخت و ساز به افراد داده شده است، افزود: این تذکرات سرانجامی نداشته، به همین دلیل باید ساختمان های جدید را موظف به اجرایی کردن طرح استفاده از آب غیر شرب که در چند ماه گذشته به تصویب رسیده، کنیم. 

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، تأکید کرد: به سازمان آب و فاضلاب شهر تهران تعیین تکلیف شده که نباید به کسانی که ساختمان های خود را تخریب و یا نوسازی می کنند، آبرسانی کنند.

حقانی با بیان اینکه عده ای به عناوین مختلف از شبکه آب همسایه های همجوار خود استفاده می کنند، اضافه کرد: امیدواریم با عملیاتی شدن طرح ممنوعیت استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز، مشکلات حل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار