حقانی: حمایت‌های پنهانی از کارنجات شن و ماسه وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو تن از مالکان کارخانه شن و ماسه از نهادی حمایت می شوند.

حمایت نهادی برای متوقف نشدن دو  کارخانه منطقه 18محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به علت متوقف نشدن فعالیت کارخانجات شن و ماسه منطقه 18، اظهار داشت: دو تن از مالکان کارخانه شن و ماسه از نهادی حمایت می شوند.

وی بیان کرد: دو تن از مالکان کارخانجات شن و ماسه منطقه 18 به صورت دائم به دادگاه های مختلف می روند و برای متوقف نشدن فعالیت واحدهای خود، از دادگاه رای جمع می کنند.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر افزود: بر اساس رای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، دو شرکت شن و ماسه و تمام شرکت های ریز و درشت دیگری که در منطقه 18 فعالیت می کردند، تعطیل شده اند.

حقانی تاکید کرد: علی رغم پیگیری های مکرر که توسط شورای شهر، شهرداری، محیط زیست و دیگر نهادهای متولی انجام شده دو کارخانه شن و ماسه همچنان در منطقه 18 فعالیت و از متوقف کردن فعالیت کارخانه خود ممانعت می کنند.

وی با بیان اینکه پرونده این دو کارخانه همچنان برای تعیین تکلیف و اجرای رای به مراجع قضایی فرستاده می شود، تصریح کرد: صاحبان این دو کارخانه اجرا نکردن حکم توقف را وجود تعدادی از کارگران در این کارخانه اعلام می کنند در حالی که این صاحبان دلشان برای کارگران نمی سوزد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: علت اصلی برای این دو مالک، معدن شن و ماسه و درآمدزا بودن آن است. 

وی با بیان اینکه دو تن از مالکان مرتب به انهاء مختلف متصل می شوند، یادآور شد: طبق کمیسیون ماده 5 این کارخانجات تغییر کاربری داده و نباید دیگر برای بهره برداری از شن و ماسه فعالیت کنند.

حقانی گفت: همه نهادهای متولی در تلاش هستند تا هرچه زودتر فعالیت این دوکارخانه را نیز متوقف کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار