پس از گذشت سالها پروژه ورودی شهر قدس به بهره برداری می‌رسد

فرماندار قدس گفت: پروژه ورودی شهر قدس یکی از جدی‌ترین مطالبات این مردم این شهرستان است که طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

پس از گذشت سالها پروژه ورودی شهر قدس به بهره برداری می‌رسدحسین کاغذلو فرماندار قدس در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وجود برخی ضعف‌های زیرساختی در شهرستان قدس، اظهار کرد: یکی از نارسایی های جدی در این شهرستان نوپا مشمول ورودی به این شهرستان می شود که به عنوان مطالبه ای جدی در صدر انتظارات مردمی قرار دارد.

وی افزود: عزم و تلاش ما بر رفع نارسایی ها و کمبودهای موجود در این شهرستان استوار است و تلاش می شود در چارچوب قانون و امکانات و بضاعت موجود نسبت به رفع کاستی‌ها و تقویت توانمندی‌ها اقدام شود.

کاغذلو گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده پروژه ورودی این شهرستان در محور قدس به تهران تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و تکمیل نهایی آن نیز تا چهار ماهه نخست سال ‌آینده محقق می‌شود.

وی افزود: یکی از علل زمانبر شدن پروژه ورودی شهرستان قدس معطوف به عدم انجام تعهدات پیمانکار طبق زمانبندی تعیین شده، می‌شود که طرح شکایت و پیگیری حقوقی این امر نیز در جریان اداری قرار گرفته است.

فرماندار قدس عنوان کرد: پروژه بیمارستان 160 تخت خوابی این شهرستان نیز از دیگر طرح‌های شاخصی محسوب می‌شود که امیدواریم با تأمین نقدینگی تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد که در صورت عملیاتی شدن این امر رضایتمندی مردم و متقاضیان دریافت خدمات درمانی به نحو شایسته‌ای جلب می‌شود.

وی یادآور شد: در طول یکسال گذشته اقدامات سازنده بسیاری در حوزه آبفا، مخابرات و ارتباطات و ... اجرایی شده و به فضل الهی در آینده نیز این روند و رویکرد با هدف تحقق توسعه پایدار پیگیری و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار