رفع آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه فرهنگی شورای شهر است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، تکدی گری و طلاق مهم‌ترین دغدغه فرهنگی شورای شهر تهران است.

رفع آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین دغدغه فرهنگی شورای شهر است
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص میزان بودجه فرهنگی شهر تهران در سال 95 اظهار داشت: در حال حاضر لایحه بودجه تازه به دست کمیسیون رسیده و مشغول مطالعه و بررسی آن هستیم.

وی افزود: هیچ کمیسیونی نمی‌تواند به صورت مطلق صد در صد اظهار رضایت و یا نارضایتی در خصوص میزان بودجه داشته باشد و مدیریت شهری که مجموعه‌ای از شورای اسلامی شهر و شهرداری است در کنار یکدیگر تلاش دارند تا بودجه‌ای را که بر مبنای برنامه در اختیار سازمان‌ها و نهادها قرار داده شده عملیاتی شود، البته در هیچ دوره کاری شورا بودجه به صورت صد در صد بر اساس برنامه تحقق پیدا نمی‌کند، اما درصد زیادی کار پیش می‌رود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با مهم‌ترین دغدغه فرهنگی شهر تهران، بیان کرد: بحث‌های فراوانی در رابطه با موضوعات فرهنگی در شهر تهران مطرح است از جمله آسیب اجتماعی در بخش‌های اعتیاد، تکدی گری و طلاق که مردم را تهدید می‌کند اگر بتوانیم توجه بیشتری در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم رضایت مردم بیشتر جلب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار