‎فرماندار فردیس: اجرای انتخابات باید کاملا قانونی و بر اساس مقررات باشد

فرماندار شهرستان فردیس بر رعایت مقررات انتخابات و قانون مداری مجریان تاکید کرد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست فرماندار شهرستان فردیس و رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس با اعضاء هیئت امناء مساجد امروز در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان فردیس برگزار شد .


زمانی فرماندار شهرستان فردیس در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: این جلسه در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل و برگزار شده است.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مقدمات و ملزومات اولیه برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان فردیس مهیا شده هدف از برگزاری این جلسه همفکری و افزایش تعامل در جهت آگاهی مجریان انتخابات است و با توجه به این‌که در سال‌های گذشته فردیس جزء شهرستان کرج و اجرای انتخابات بر عهده فرمانداری کرج بوده و از لحاظ اماکن اداری دارای ظرفیت پایینی بوده،بنابراین 52 صندوق اخذ رای در حسینه ها ومساجد قرار گرفته و مقدمات آن فراهم شده است .

زمانی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان فردیس حوزه انتخابیه فرعی معرفی شده بنایراین تعیین صلاحیت کاندیداها بر عهده هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج است.

وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات ادامه داد: در سال‌های گذشته هیئت اجرایی یک نفر بعنوان نماینده فرمانداری انتخاب و در شهرستان مستقر می شد. 

فرماندار شهرستان فردیس ضمن قرائت قوانین و اصول اولیه اجرای انتخابات برای حاضران در جلسه ، بر رعایت مقررات انتخابات و قانون مداری مجریان تاکید کرد . 

در ادامه این جلسه حاضران ضمن معرفی و سوابق و تجارب خود در امربرگزاری انتخابات دوره های پیشین ، پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات به بحث و ارائه نظر پرداختند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار