راه اندازی و گسترش روز بازارها در محلات تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: درصدد هستیم با بررسی های دقیق در محله های مناسب شهر، شب بازار و روز بازارهایی را راه اندازی کنیم.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بحث برپایی روز بازار و شب بازارها در سطح شهر تهران، اظهار داشت: درصدد هستیم با بررسی های دقیق در محله های مناسب شهر، شب بازار و روز بازارهایی را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به تعدادی از روز بازارها در شهر تهران افزود: به دنبال افزایش و گسترش یکشنبه و جمعه بازارهایی در محله هایی از سطح شهر هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه تعدادی از محلات شهر تهران در هفته یک روز، روز بازار دارند، تصریح کرد: در آینده تعداد این روز بازارها را به دو روز در هفته افزایش خواهیم داد تا مردم از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

عبدالهی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران دستفروشی را یک عارضه شهری می داند، گفت: نسبت به جمع آوری آن اقدام کرده ایم اما بر این باوریم که  برخی از خانواده ها، رزق و روزیشان با همین دستفروشی می گذرد.
 
وی ادامه داد: به همین منظور برای افراد نیازمند از قدیم روز بازار و شب بازارهایی را پیش بینی کرده اما به دنبال گسترش و شدت بیشتر آن هستیم.
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر شناسایی افراد نیازمندی که دستفروشی می کنند، یادآور شد: شهرداری تهران برای امرار معاش بعد از شناسایی این افراد نیازمند، به آن‌ها مکانی خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار