صندوق‌های رأی پردیس در 6 ناحیه انتخاباتی تقسیم می‌شود

فرماندار پردیس گفت:برای حفظ آراء مردم و خدمات رسانی بهتر، محل استقرار صندوق‌های رأی این شهرستان‌ به 6 ناحیه انتخاباتی تقسیم می‌شود.

مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری انتخابات سالم و بدور از هر گونه حاشیه، اظهار داشت: فرمانداری شهرستان پردیس بر اساس قوانین و مقررات مصوب از سه ماه قبل تدابیر و تمهیدات بسیاری را در قالب برگزاری جلسات امنیتی، شورای تأمین و همچنین هیئت نظارت و بازرسان و ستاد اجرایی انتخابات برگزار شده تا با تأمین امنیت انتخابات در سایه وحدت همدلی میان مردم و مسئولان شهرستان پردیس شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات در روز هفتم اسفند باشیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری  71 هزار و 600 نفر از شهرستان پردیس شرکت داشتند، بیان داشت: در حال حاضر شهرستان پردیس با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر، پیش بینی می‌شود که بیش از دور گذشته جمعیت واجد شرایط پای صندوق‌های رأی حضور به عمل می‌آورند.

فرماندار پردیس افزود: به دلیل مهاجر پذیری این شهرستان و وجود هزار واحد صنفی عموماً افرادی که پای صندوق رأی حاضر می‌شوند بیش از جمعیت ساکن این شهرستان خواهد بود.

حیدری ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تابع شرایطی مانند انگیزه‌ لازم، تبلیغات گسترده و در اختیار داشتن اطلاعات جامع از نمایندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در تأیید صلاحیت‌ها به گونه‌ای عمل شده که رضایتمندی همه گروه‌ها و جناح‌ها جلب شود، تأکید کرد: مردم می‌توانند با کسب آگاهی کامل و جامع از کاندیدای مورد نظر خود برای برگزاری یک انتخابات پر شور و اشتیاق پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

فرماندار پردیس با اشاره به تقسیم بندی شهرستان پردیس به 6 ناحیه انتخاباتی، گفت: در روز انتخابات برای خدمات رسانی مطلوب و بهتر به مردم ،‌2 هزار و 200 نیروی انسانی به منظور حفظ و حساسیت از آرای مردم از ساعات اولیه رأی گیری تا پایان آن که از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد آماده خدمات رسانی به مردم این شهرستان خواهند بود.

حیدری در پایان گفت: برای برگزاری انتخابات سالم و اصولی در شهرستان پردیس اقداماتی از جمله افزایش تعداد صندوق‌های رای نسبت به دور قبل، تقسیم بندی  مناسب صندوق‌ها در نقاط مختلف شهر برای دسترسی آسان مردم ایجاد فضایی آرام برای حضور گسترده مردم پیش بینی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار