شهرستان قدس با 113 شعبه اخذ رأی به استقبال انتخابات می‌رود

فرماندار قدس گفت: براساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی برآوردشده مقرر است با جانمایی 110 شعبه ثابت و 3 شعبه سیار انتخابات هفتم اسفند ماه در این شهرستان اجرایی شود.

حسین کاغذلو فرماندار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش مستمر دستگاه‌های ذیربط ستاد انتخابات و هیئت نظارت این منطقه برای برگزاری انتخاباتی پرشور اظهار کرد: مشارکت حداکثری هدف نهایی ما در این عرصه خطیر و حائز اهمیت به شمار می‌رود و در این مسیر تلاش می‌شود در حد توان و در چارچوب‌های قانونمند از هیچ اهتمامی برای تسهیل شرایط رأی‌دهی مردم دریغ نکنیم.

وی افزود: در همین ارتباط موضوع جانمایی و محل استقرار شعب از مواردی است که تلاش می کنیم با پراکندگی متوازن متعادل و قائده‌مند صندوق‌های اخذ رأی به نحو شایسته و مطلوبی محقق و اجرایی شود.

فرماندار قدس عنوان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده و برآورد جمعیتی موجود در اقسا نقاط این شهرستان، 113 شعبه اخذ رأی برای این منطقه تعریف و پیش‌بینی شده که 110 شعبه به صورت ثابت و 3 شعبه نیز به صورت سیار مستقر خواهد شد.

کاغذلو گفت: مؤلفه‌های بسیاری در افزایش و جانمایی شعب مؤثر است که تبدیل برخی مناطق همچون ابریشم و فرزان به شهر و تراکم جمعتی در برخی از نقاط این شهرستان از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در انتخابات گذشته مجموعاً 105 شعبه اخذ رأی برای شهرستان قدس تعریف شده بود که با عنایت به افزایش 113 شعبه‌ای در حال حاضر، امیدواریم بستر و زمینه مطلوب‌تری برای رأی‌دهی مردم این منطقه مهیا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار