احداث 8 بوستان محلی در مناطق محروم شهر قدس

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است 8 پارک و بوستان محلی در مناطق محروم احداث شود.

احداث 8 بوستان محلی در مناطق محرم شهر قدس
منیره هرمزی عضو شورای اسلامی شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نقش سازنده فضاهای سبز در نشاط و پویایی شهرها، اظهار کرد: در همین ارتباط برنامه‌هایی از سوی شورای اسلامی شهر قدس تنظیم و طراحی شده که با تحقق و اجرایی‌شدن آن سرانه فضای سبز در مناطق محروم افزایش خواهد یافت.

وی افزود: چنین طرح‌ها و پروژه‌هایی علاوه بر ارتقای طراوت و زیباسازی شهر باعث ایجاد اماکنی می‌شود که در غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها نیز اثرگذار است.

هرمزی گفت: با حضور خانوارها در پارک‌ها و بوستان‌های محلی جنبه‌های تفریحی زندگی خانواده‌ها تقویت می‌شود و این امر در رشد شخصیتی کودکان نیز مثمر ثمر واقع خواد شد زیرا بسترهای این چنینی به مثابه محل‌هایی هستند که بخشی از نیازهای آن را برای انجام بازی و تحرک هر چه بیشتر فراهم می‌سازد.

عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است 8 پارک و بوستان محلی در مناطق محروم احداث شود که با اجرایی شدن این طرح‌ها رضایت‌مندی شهروندان ساکن در چنین محدوده‌هایی به نحوی هر چه مطلوب‌تر جلب خواهد شد.

وی یادآور شد: ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق محروم صرفا معطوف به فضاهای سبز شهری نمی‌شود و امیدواریم با گشایش‌های اعتباراتی طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و متنوع دیگری در عرصه‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار