مشارکت 3 هزار نفر در حوزه اجرایی انتخابات شهرستان قدس

فرماندار قدس گفت: حدود 3 هزار نفر به صورت مستقیم در دایره عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

حسین کاغذلو فرماندار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تسهیل شرایط برای رأی دادن مردم یکی از اهداف جدی ما در شهرستان قدس به شمار می رود و برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار می گیریم. 

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده بیش از 60 درصد از عوامل اجرایی انتخابات 7 اسفندماه در شهرستان قدس از بانوان تشکیل شده است که این امر نشان دهنده ظرفیت ویژه قشر زنان در این منطقه است.

کاغذلو گفت: یکی دیگر از اقدامات مدنظر در این حوزه اختصاص شعبات ویژه بانوان برای رأی دهی است و طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر است 14 شعبه اختصاصی بانوان در اقصی نقاط این شهرستان مستقر شود تا در روز انتخابات واجبان شرایط رأی دهی که علاقه مند به حضور در این شعبات اختصاصی هستند رآی خود را به صندوق بیاندازند.

فرماندار قدس عنوان کرد: مجموعه اقدامات فوق با هدف دسترسی آسان و مطلوب مردم به شعبات اخذ رأی انجام می شود تا بستر و زمینه لازم برای مشارکت حداکثری مردم در این روز تاریخی به نحوی شایسته فراهم شود.

وی افزود: در هفته های آتی دوره ها و کلاس های آموزشی مرتبط با برگزاری انتخابات نیز برای عوامل اجرایی این شهرستان برگزار خواهد شد تا با استعانت از الطاف الهی انتخاباتی کاملا قانون مند و بی نقص در این منطقه از غرب استان تهران برگزار شود.

کاغذ لو یادآور شد: توصیه ما به کاندیدای تأیید صلاحیت شده عمل و پیروی از امر قانون است و به طور یقین در صورت فعالیت در چنین چارچوبی هیچ گونه مشکل و مسئله ای برخلاف ضوابط بروز نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار