50 درصد از جمعیت شهرستان قدس واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار قدس گفت: طبق برآوردهای انجام شده از مجموع 400 هزار نفر جمعیت این شهرستان حدود 50 درصد از این میزان واجد شرایط رأی دادن هستند.

حسین کاغذلو فرماندار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تلاش مجموعه عوامل ذیربط در حوزه اجرایی انتخابات در این شهرستان، اظهار کرد: تدابیر و تمهیدات بسیاری اتخاذ شده تا در سایه وحدت همدلی و همگرایی میان مردم و مسئولان شهرقدس حماسه ای تاریخی در روز هفتم اسفند ماه خلق شود.

وی افزود: آنچه که مجموعه فرمانداری به عنوان یک تکلیف و وظیفه بر آن قائل است تسهیل شرایط برای مشارکت حداکثری است و در این خصوص از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار قدس گفت: طبق برآورد های انجام شده حدود 400 هزار نفر در این شهرستان سکونت دارند که 50 درصد از این میزان واجد شرایط رأی دادن هستند.

کاغذلو عنوان کرد: با این اوصاف حدود 200 هزار نفر در شرایط رأی دهی قرار دارند که این میزان در مقایسه با انتخابات گذشته با افزایش 20هزار نفری همراه است. 

فرماندار قدس یاد آورشد: مهاجر پذیری شهرستان قدس یکی از دلایل اصلی چنین افزایشی محسوب می شود و نیز نباید رأی اولی هایی که در سالهای گذشته حائز شرایط رأی دادن نبودند را فراموش کرد که در افزایش تعداد واجدان شرایط تأثیرگذار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار