چمران: رد طرح کاهش تعداد نمایندگان شورای اسلامی شهرها در شورای نگهبان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرحی که در خصوص کاهش نمایندگان شورای اسلامی شهرها به شورای نگهبان رفته بود، رد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح کاهش نمایندگان شورای اسلامی شهرها که به شورای نگهبان رفته بود، اظهار داشت: این طرح از سوی شورای نگهبان رد شده است.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برنامه ششم توسعه را به مدت یک سال به تعویق انداخته است،افزود:با این امر به دنبال دائمی کردن بخشی از برنامه های پنجم توسعه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور رئیس جمهور چین در تهران تصریح کرد:
قرار بود نسبت به حل فاینانس مترو اقداماتی انجام شود اما به دلیل نداشتن زمان این موضوع در ردیف سوم مذاکرات قرار گرفت و بررسی نشد.

چمران با تاکید بر اینکه ریاست جمهوری باید برای حل فاینانس های مترو اقدام کند، گفت: بعد از برگشت از پاریس این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هزینه مترو پرندک و حومه را به طور کامل دولت باید پرداخت کند، افزود: شهرداری تهران ایستگاه نمایشگاه شهر آفتاب را به اجبار در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گودهای رها شده در تهران تاکید کرد: یک لایحه دو فوریتی به شورا خواهم آورد تا قبل از صادر شدن پروانه اجازه گودبرداری داده نشود.

چمران به موضوع بدهی 500 میلیارد تومانی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری به خاطر بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی خود این بدهی را پذیرفته به همین دلیل امیدواریم سال آینده این رقم در بودجه دولت دیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار