در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تکمیل 95درصدی نمایشگاه شهر آفتاب

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: 95 درصد از کارهای عمرانی این نمایشگاه تکمیل شده است.

تکمیل 95درصدی نمایشگاه شهر آفتاب
اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، اظهار داشت: وسعت این نمایشگاه بسیار زیاد بوده به همین منظور می تواند مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی کشور باشد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌ گذاری‌های سنگینی برای تکمیل زیرساخت های نمایشگاه شهر آفتاب انجام شده است، افزود: حداقل برای 100متر مربع زیر بنای این نمایشگاه خدمات مورد نظر برای فاز اول در حال تکمیل است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه موافقت نامه‌هایی با شهرداری تهران و شرکت‌های برگزاری نمایشگاه‌های مربوط به وزارت بازرگانی انجام شده است، تصریح کرد: نمایشگاه‌های بین المللی و ملی کشور در آینده در نمایشگاه شهر افتاب برگزار خواهد شد.

شاکری با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اعلام آمادگی کرده است، گفت: امیدواریم نمایشگاه کتاب سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه 95درصد کارهای عمرانی این نمایشگاه به سرانجام رسیده است، یادآور شد: این نمایشگاه آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمات و سرویس دهی اعلام کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار