دبیر: درآمد 3ماهه آخر سال شهرداری 60 برابر 9 ماه است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس بررسی بودجه سال 92 و 93 مشخص شد درآمد 3 ماه آخر شهرداری 60 برابر 9 ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بحث حسابرسی شهرداری تهران اظهار داشت: بنده به عنوان یک عضو تا آخر پای صحبت های خود ایستاده ام.

وی با اشاره به بررسی بودجه سال 92 و 93 شهرداری افزود: در این بررسی ها مشخص شد که بودجه 3 ماه آخر شهرداری نسبت به 9 ماه رشد 60 برابری داشته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بنده بر روی هر موضوعی کار کارشناسی انجام می دهم، گفت : شهرداری مال مردم است و باید از اطلاعات دقیق آن آگاه شود.

دبیر با اشاره به خبر یک سایت خبری مبنی بر تذکر رئیس شورای شهر به دبیر و حافظی تاکید کرد: این سایت درسال 20 میلیارد بودجه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران باید گزارشات خود را در تاریخ 5 بهمن ماه به صورت آنلاین در اختیار شورا قرار می‌داد، تاکید کرد: در حال حاضر دولت هیچ‌گونه کمک بودجه ای برای بخش مترو به شهرداری پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار