مکان یابی نامناسب برای ساخت پروژه تجاری کوروش

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه تجاری کوروش مکان یابی نامناسب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مطرح شدن دوباره ی پروژه تجاری کوروش در جنت آباد اظهار داشت: طبق بازدیدهایی که از جنت آباد صورت گرفته، مکان یابی برای ساخت این پروژه نامناسب و اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران برای ساخت پروژه های بزرگ مقیاس باید بعد گزارشات توجیهی به شورا، پروژه های خود را آغاز کند، افزود: با این امر دیگر زحمتی برای شهروندان ایجاد نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا بعد از ساخت برخی از پروژه ها متوجه نامناسب بودن مکان پروژه می شود، تصریح کرد:باید یک مرکز نظارت برای ساخت پروژه های بزرگ مقیاس در شهرداری تشکیل شود.

شاکری با تاکید بر اینکه نباید برای درآمدزایی کاری را انجام دهیم، بیان کرد: نباید در ساخت و ساز پروژه های بزرگ مقیاس، پروژه به نفع سرمایه گذار و به ضرر شهروندان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برای فصل دوم درآمدهای شهرداری 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است،گفت: این رقم نسبت به فصل اول 2 هزار میلیارد افزایش یافته و برای فصل دوم درآمدی باید بودجه بررسی شود.

عضو شورای با تاکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام و تمام شده جذب سرمایه می کند، تصریح کرد: این در حالی است که شهرداری از سرمایه گذار استفاده نمی کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به زیرساخت های خط مترو فرودگاه امام خمینی(ره) و پرندک اشاره کرد و افزود: اگر دولت و شهرداری در زمان معین اقدام به ساخت این زیر ساخت ها نکنند دوباری کاری می شود و بودجه به هدر می رود.

وی بیان کرد: از مناطق درخواست دارم تا پروژه ها را فازبندی و بعد از بازدید آن‌ها بهره برداری کار را آغاز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار