توصیه میلیونرها برای پولدار شدن/سریع ترین بیماری‌های کشنده/ هشت ویژگی عاملان عملیات انتحاری +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 


با اعلام افزایش ۱۲ درصدی حقوق سال ۹۵ کارمندان، وزیر کار می‌گوید ملاک افزایش مزد ۹۵ کارگران نرخ تورم است که در این صورت، حداقل مزد کارگران با افزایش ۸۵ هزار تومانی ۷۹۷ هزار تومان خواهد شد.


یک کارشناس بازار خودرو با بیان اینکه رکود در بازار خودرو سنگین‌تر شده است، پیشنهاد کرد در کوتاه‌‌مدت دولت با اجرای طرح‌هایی مشابه وام ۲۵ میلیون تومانی از دپو شدن محصولات خودروسازان جلوگیری کند.


عاملان انتحاری برای انجام عملیات تروریستی خود ۸ ویژگی دارند که با شناخت آن‌ها می‌توان از وقوع عملیات انتحاری پیشگیری کرد.



ضربه های ناگهانی و شدید به سر که باعث سردردهای شدید می شود، به خصوص اگر همراه با افتادگی پلک ها، دوبینی و گشاد شدن مردمک چشم باشد، ممکن است نشانه ی آنوریسم مغزی بوده و باید سریعا پیگیری شود.


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بهرام میرشیبانی مدیرفنی نفت تهران به نظرم او من را با بازیکن دیگری اشتباه گرفته است.


در طول دو سال و نیم گذشته ما با 65 کارآفرین ثروتمند مصاحبه کرده‌ایم و نظر آن‌ها را در مورد رازهای موفقیت جویا شدیم. نتایج این گفتگوها درخشان بود و نکات زیادی را دربر داشت. صحبت‌های آن‌ها الگوی ذهنی ما از موفقیت در تجارت را تغییر خواهد داد.


هر از گاهی پیش می‌آید که عضلات و یا استخوانهای‌مان درد می‌گیرد، در وهله نخست این سوال پیش می‌آید نزد کدام تخصص پزشکی مراجعه کنیم که در این رابطه برترین پژوهشگر طب فیزیکی و توانبخشی سال ۲۰۱۴ پاسخ می‌دهد.



پایگاه اینترنتی "outsidetheboot" فهرست 100 پدیده فو‌تبا‌ل جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام سردار آزمون، مهاجم ایرانی روستوف نیز در آن دیده می‌شود.


اشتغال‌زایی برای افراد توانمند و متخصص از دغدغه‌های همیشگی جوامع برای تامین نیاز‌های کشور و مردم است که در حوزه‌های مختلف می‌توان به آن پرداخت و حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به پتانسیل‌های این حوزه و افرادی که در این حوزه حضور دارند، می‌تواند از گزینه‌های موثر در این زمینه‌ باشد.



تجهیز پلیس پیشگیری به خودرو جدید

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از بکارگیری خودروهای جدید در زیرمجموعه‌های پلیس پیشگیری خبر داد.



اعلام نامزدهای مهمترین جایزه سینمایی جهان همچون سال‌های گذشته عده‌ای را شگفت زده کرد، برخی را ناکام گذاشت و البته با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.


گروهی بین‌المللی از دانشمندان روسی، فرانسوی و آلمانی موفق به توسعه روشی جدید برای تولید سلول‌های سوخت پاک‌تر شدند.


اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید و می‌خواهید یک گوشی هوشمند انتخاب کنید؛ پیشنهادات ما را از دست ندهید.


پيراهن هادى نوروزى بازيكن مرحوم پرسپوليس به منظور کمک به تحصيل دانش آموزان تحت پوشش موسسه خیریه «دارالاكرام» شنبه ۲۶ دى ماه در هتل ثامن مشهد به مزايده گذاشته مى شود.


نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.



فراوانی ويتامين‌های B و C در آبليمو آن را به يك آنتی باكتری طبيعی و قوی تبديل كرده است.


من نماز ظهر و عصر را در سامراء به جا آوردم و نزد شما آمدم تا با شما تجدید عهد نمایم.


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از واردات قاچاقی انگور شیلی، کدو حلوایی ترکیه، سیر چینی، پرتقال مصری، شاه‌بلوط و آووکادو از ترکیه خبر داد و گفت: نارنگی‌های قاچاق پاکستانی با حجم بسیار بالا وارد می‌شوند که سه برابر نرخ واقعی نیز به فروش می‌رسند.


درحالی که قیمت برنج خارجی با آزاد شدن دوباره ثبت سفارش افت کرده و به ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان رسیده است که نرخ برنج ایرانی به دلایلی که دلال بازی و جوسازی، در شمال کشور خوانده می‌شود با افزایشی در حدود ۱۰ درصد به ۶ تا ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است.


در حالی وزارت کار از حذف یارانه نقدی ۱۸ ساله‌ها به بالا که کارت ملی ندارد، از بهمن ماه خبر داده که بنابر آخرین آمار سازمان ثبت احوال، شمار آنها حدود ۳ میلیون نفر است و این افراد از امروز ۲۰ روز فرصت دارند نسبت به دریافت کارت ملی اقدام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۵ دی ۱۳۹۴
خبرها خوب است
آخرین اخبار