زندگی آل‌سعود به روایت همسر مخفی!/ غلط املایی پسربچه مسلمان را به میز بازجویی کشاند+تصاویر

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 



چرا بینی ام همیشه گرفته؟
گرفتگی یا احتقان بینی حالتی ناخوشایند است که گاهی علت خاصی برایش پیدا نمی کنیم. اگر بینی تان مدام گرفته است و فکر می کنید مشکل بخصوصی هم ندارید، ممکن است عواملی در بروز این پدیده دخیل باشند که شگفت زده تان کنند.



زیاد آب ننوشید!

یک کارشناس طب سنتی گفت: در حلیة المتقین صفحه ۷۹ روایتی از امام صادق(ع) نقل شده است: "آب بسیار مخور، که هر دردی را به‌سوی تو می‌کشاند و تا تاب درد داری، دوا مخور"، همچنین مصرف بیش از حد آب با غذا موجب بروز چربی خون و بیماری‌های دیگر می‌شود.


6ماه زندان برای عکس از پاسپورت مسی!

یک پلیس در دبی به دلیل تصویربرداری از مدارک لیونل مسی از جمله پاسپورت این بازیکن متحمل جریمه سنگین شد.



آخرین خبرها از اعزام زائر به سوریه

برقراری سفر به عتبات عالیات سوریه چند سالی است که به دلیل مسائل مختلف تعطیل بود اما‌ این روزها حرف‌های زیادی مبنی بر برقراری مجدد ارتباط ایران و سوریه در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات این کشور مطرح است.



خطری که مادر و جنین را تهدید می کند

یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی؛ خطرات مسمومیت غذایی در بارداری برای مادر و جنین را تشریح کرد.




سرانجام ماجرای توزیع گوشت و برنج آلوده در جامعه!

مدیر کل نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با رد توزیع گوشت و برنج آلوده در جامعه گفت: با توجه به تدابیری که اندیشیده‌ایم از مبادی رسمی هیچ محصول آسیب دیده‌ای به دست مردم نمی‌رسد.



وقت غذا خوردن چقدر در سلامتی تاثیر دارد؟

بسیاری از مردم می خواهند غذای سالم تر بخورند ولی تغییر رژیم غذایی برایشان مشکل است اما فقط عوض کردن وقت خوردن غذا می تواند در سلامت شخص تاثیر بگذارد.



زیباترین پل های جهان

از آغاز تمدن ها، پل ها یکی از مفید ترین و شگفت انگیزترین خلاقیت های انسان به شمار می رفتند، یکی از شگفتی های آنها این است که حتی هنگامی که بسیار شکننده به نظر می رسند، قادر به تحمل وزن بسیار زیادی هستند.



خداحافظی با آینه خودروها

اگر تعویض آینه‌ خودروها با جدیدترین تکنولوژی قانونی شود، نقاط کور به تاریخ خواهند پیوست.



«صدای یارا» را بشناسیم
تا به حال شده در امتحان نمره بدی بگیرید و ندانید چه طور به پدر یا مادرتان بگویید؟ آیا تا به حال بزرگسالی شمارا طوری لمس کرده است که احساس ناراحتی کرده و نتوانید به کسی بگویید؟ می‌توانید در صورت تجربه چنین شرایطی فقط با یک تماس تلفنی با "صدای یارا" از آنها تقاضای کمک، مشاوره و یاری رسانی داشته باشید.


پسرتان را مردتر و دخترتان را خانم‌تر کنید
باید از همین امروز برای هویت‌یابی جنسی کودک‌تان پا به پای او تلاش کنید. در این مطلب برایتان توضیح میدهیم که برای کمک کردن به فرزندتان در پیدا کردن هویت جنسی چه قدم‌هایی را باید بردارید.



سربازامریکایی از جزئیات قتل بن لادن پرده برداشت

رسانه های آمریکایی نوشتند؛ یکی از سربازان این کشور که در ماموریت قتل بن لادن شرکت داشته تصویری از جنازه رهبر معدوم القاعده را مخفی کرده بوده است.



از ۵ قلوهای اصفهانی فقط یک پسر زنده ماند

بیستم ماه جاری بود که شاهدتولد پنج قلوها دربیمارستان شهیدبهشتی اصفهان بودیم که زندگی چهارتن از این نوزادان به دلیل نارس بودن طی۱۰روز خاتمه یافته و اکنون فقط یک پسر زنده مانده است.


 تو زمستون چه دمنوشی بخوریم؟
زمستان و شب های بلندش بهترین زمان برای نوشیدن دمنوش های طبیعی است. دمنوش هایی که هم خوابتان را راحت می کند و هم شما را از سرماخوردگی نجات خواهند داد. اما شما از دنیای دم نوش ها چه می دانید؟




زندگی آل‌سعود به روایت همسر مخفی!

یک زن فلسطینی که همسر مخفی پادشاه پیشین عربستان و در حال حاضر ساکن لندن است، به کمک کارگردانان و شرکت‌های انگلیسی زندگی خصوصی خاندان آل‌سعود را تبدیل به فیلم خواهد کرد.


بحران فروش بلیت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶
عدم فروش بلیت‌های بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو مسابقات برگزاری این مسابقات را با مشکل تازه‌ای مواجه کرده است.



راز زباله‌ فضایی اسرارآمیز کشف شد!
در نوامبر سال ۲۰۱۵ یک قطعه زباله فضایی اسرارآمیز به جو زمین اصابت کرد و در آسمان کشور سریلانکا شعله‌ور شد.




نقاشی یا آرایش؛ بکش ولی خوشگلم کن!

عبارت 3 کلمه‌ای «بکش خوشگلم کن» عبارت آشنایی است برای تمام زنانی که برای رفتن به مهمانی، جشن عروسی، جشن تولد و حتی محافل خودمانی حاضر نیستند بدون آرایش و پرداختن به زیبایی‌های ظاهری خود در این گونه مراسم‌ها شرکت کنند.



آرامش میمون‌های برفی در حوض آب‌ گرم

آنها بر خلاف سایر میمونها که همگی ساکن مناطق گرمسیر هستند در سردترین نقطه ی ژاپن زندگی می کنند . یعنی جایی که نزدیک به شش ماه از سال برف و یخ حکومت می کند .



تب خالکوبی از اراذل تا منازل

خالکوبی که روزی بر روی دست اراذل و اوباش دیده می‌شد امروز مد شده است و برخی به دنبال جدیدترین مدل‌های خالکوبی هستند و برایشان فرقی ندارد، خالکوبی داخل چشمشان باشد یا روی زبانشان، مهم متفاوت بودن آن‌ها از بقیه هم‌سال‌های‌شان است.




پرخوری عامل افسردگی است

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد: پرخوری شدید و استرس با خطر افزایش افسردگی و نگرانی مرتبط است.


غلط املایی پسربچه مسلمان را به میز بازجویی کشاند
یک پسربچه ۱۰ ساله مسلمان که در مدرسه به جای نوشتن کلمه «تراس» به اشتباه نوشته بود «تروریست» مورد بازجویی قرار گرفت.



کوتاه‌ قدها بیشتر عمر می‌کنند!
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد کوچک جثه بودن افراد منجر به طول عمر بیشتر آن‌ها می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار