گوشت «خوک» بر سر سفره ایرانیان! / ساعت قیامت چند است؟ / این میوه را جایگزین استامینوفن کنید

مهمترین عناوین خبری امروز گروه وبگردی را در زیر مشاهده می فرمایید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.


«بلال حبشی» درگذشت +عکس

بازیگر نقش بلال حبشی در فیلم محمد رسول الله(ص) درگذشت.



دور‌ترین کهکشان شناخته شده چند سال عمر دارد؟

محققان اخیرا توانسته‌اند کهکشان EGS۸p۷ را بیابند که انقدر قدمت دارد که طول قدمت کل هستی را زیر سوال برده است.


این میوه را جایگزین استامینوفن کنید
یکی از میوه‌های خوش‌طعم که از آن محصولات متنوعی هم تهیه می‌شود، آلبالو می‌باشد. در اینجا سعی داریم شما را با خواص آلبالو به صورت تازه و به صورت خشک‌شده آشنا کنیم.



26 کشور مرفه جهان را بشناسید
شاخص رفاه لگاتوم، رتبه بندی سالانه موسسه پژوهش لگاتوم است که درباره سطح رفاه در 142 کشور مختلف منتشر می شود. لگاتوم از سال 2007 این گزارش را منتشر می کند.


روایت خوب از دنیا رفتن در کلام آیت الله بهجت

مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت می فرمود: حاج آقا حسین فاطمی در رابطه با حال وفاتش می‌فرموده است: «من از خدا دو حاجت دارم: اول این که با حال مناسبی از این دنیا بروم؛ دوم: این که این حال مناسب با من تا آخر محفوظ باشد».



کوچ برای یک لقمه غذا !

دمای هوای این روزهای مازندران بر مدار صفر درجه می‌چرخد و علاوه بر نگرانی کوهستان نشینان، زنگ کوچ وحوش به پایین‌دست را برای تامین غذا به صدا درآورده است.



تبریز هرروز پیرتر می‌شود

تبریز به‌عنوان دومین کلان‌شهر فرسوده کشور هرروز فرسوده‌تر شده و نیاز به نوسازی در بافت فرسوده را بیش‌ازپیش در خود حس می‌کند.


دایناسورهای کرمان سامان می گیرند!

استان کرمان به تائید رئیس آکادمی علوم فرانسه بهشتی از دیرینه‌شناسی است که فسیل‌های ارزشمندی در خود جای‌داده و باید به دنیا معرفی و قطب دیرینه‌شناسی و ژئو پارک جهان شود.


کمتر بخر، کمتر بخور، سالم شو!
اگر اخبار را دنبال کنید، حتما می دانید که کم نیستند خبرهایی که هرازگاهی درخصوص بالا و پایین رفتن قیمت چند قلم ماده غذایی منتشر می شوند. اما نکته اینجاست که می توان این هزینه ها را کم کرد.



غذاهای سمی که به اشتباه آنها را می خوریم

بلند بگویید "آرسنیک". حتی تلفظ این نام هم حس سمی بودنش را منتقل می‌کند. با وجود اینکه این ماده به عنوان زهر استفاده می‌شود، اما به طرق مختلف از طریق غذایی که می‌خوریم وارد بدنمان می‌شود.



بیماری های ناشی از خوردن گوشت خوک

در جامعه امروزی که بشر خود را از تعالیم ناب آسمانی محروم کرده و مکاتب بشری عهده‌دار قانون‌گذاری جوامع شده‌اند، تحلیل و ارائه دستورات قرآن کریم و شرع مقدس اسلام به همه بشریت، بیش از هر چیز ضروری می‌نماید.


خبر بد وزیر نیرو
وزیر نیرو گفت: در سال‌های گذشته ۱۳۰میلیارد مترمکعب منابع آب تجدید‌شونده داشتیم که در حال حاضر این رقم به ۸۰میلیارد مترمکعب رسیده است.



مجرمان از این پس حبس الکترونیکی می شوند

رئیس سازمان زندانها گفت: حبس الکترونیکی و حبس در منزل از جمله طرح هایی است که اقدامات مطالعاتی و همچنین اجرای آزمایشی آن انجام به زودی اجرا می شود.



گوشت «خوک» بر سر سفره ایرانیان!
رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی با تأکید بر اینکه بر واردات مواد اولیه غذایی هیچ نظارتی نمی‌شود، گفت: بعضاً منشأ نامشخص آنزیم‌ها و طعم‌دهنده‌ها حیوانات حرام‌گوشت مانند خوک است.



سعید حدادیان و پسرش در جمع مدافعان حرم + عکس

حاج سعید حدادیان و کربلایی محمد حسین حدادیان نیز به جمع مدافعان حرم پیوستند.



بازار داغ دلالان در واردات بنزین پاتیلی

ادعای مسئولان دولتی مبنی بر سرطان زا بودن بنزین تولیدی در مجتمع‌های پتروشیمی منجر به مصوبه هیأت دولت مبنی بر واردات بنزین یورو 4 شد، اما این مصوبه تاکنون اجرا نشده و سبب شده است تولید بنزین در پتروشیمی‌ها البته با برخی اصلاحات از سر گرفته شود.



برنج های هندی هیچگونه ضرری ندارد !

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی برنج‌های وارداتی هندی توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است.



تهران روی یک بمب ساعتی قرار دارد!

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه حساسیت جامعه نسبت به حوادث باید نهادینه شده و گذرا نباشد تاکید کرد: تهران روی یک بمب ساعتی قرار گرفته وقوع یک زلزله شدید که می‌تواند بحران جدی برای کشور باشد این شهر را تهدید می‌کند.



کشیش آمریکایی همسرش را به طلاق تهدید کرد

سعید عابدینی که اخیراً از زندان ایران آزاد شد و همراه جیسون رضائیان به آمریکا رفت، همسرش را که هم برای آزادی‌اش تلاش کرد و هم از انحراف جنسی و اخلاقی‌اش پرده برداشت، به طلاق تهدید کرده است.



با «موز» پسورد وای فای بگیرید +عکس

هنگام رفتن به کافی‌شاپ یا رستوران اغلب از رمز وای فای می‌پرسیم.



گناهان خود را درمان کنید

امام سجاد(ع) در فراز سیزدهم از دعای بیستم صحیفه سجادیه برای این افراد و عیوب و گناهانی مثل غیبت که اکثر مردم به آن مبتلا هستند، پرهیز تجویز نمی‌کنند بلکه دستورات ساده و نسخه‌هایی از داروی فکر و ذکر و درمان‌هایی مناسب ارائه می‌فرمایند.



ساعت قیامت چند است؟

این ساعت، نمادی از عملکرد بشر در از بین بردن زمین است که در سال 2015 به نیمه‌شب نزدیک‌تر شده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
خیلی خوب است