رنجرهای اطلاعات عملیات ناجا/ عروسکی که شانس می آورد+ عکس/ مفتی سعودی درباره دختران چه گفت؟

مهمترین عناوین خبری امروز گروه وبگردی را در زیر مشاهده می فرمایید.

بسته خبریبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.


رئیس یک مرکز تحقیقات سلامت خانواده راهکارها و دلایل افزایش مجردی در ایران را تشریح کرد.


یک نوع عروسک در تایلند به شهرتی گسترده دست یافته و مردم خرافاتی تلاش می کنند یکی از این عروسک ها را داشته باشند.


شاید سرما خورده باشید ، شاید هم آلرژی فصلی داشته باشید و عطسه کنید ، به هرحال فرقی نمی کند ، عطسه می تواند رازهای زیادی از شخصیت شما را برملا کند. محققان تحقیقات بسیار گسترده ای بر روی این موضوع داشته اند.


مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عدم تعیین تکلیف خودروهای لوکس قاچاق خبرداد و در مورد پرونده بابک زنجانی گفت: اموال وی هنوز شناسایی نشده است.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ خاموش جوان ۱۷ ساله در مغازه خشک شویی خبر داد.

نیروی دریایی ارتش با اخطار به رزمناو آمریکایی آن را مجبور به دور شدن از محل برگزاری رزمایش ولایت ۹۴ کرد.


ملاقات روحاني با پاپ يك ملاقات تشريفاتي است زيرا پاپ قد‌رت اجرايي ند‌ارد‌ و تنها حضور معنوي و قد‌رت معنوي‌اش د‌ر سطح جهان حائز اهميت است خصوصا اينكه پاپ د‌ر بيرون از د‌نياي كاتوليك هم از محبوبيت بسيار بالايي برخورد‌ار است.با اين حال اين‌ملاقات مي‌تواند‌ به اعتبار سياست خارجي ما كمك كند‌.


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز به کار عملیات اجرایی طرح توسعه حرم امام حسین(ع) خبر داد و گفت: طرح توسعه حرم امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و بین‌الحرمین ۴ بخش دارد که بخش اول آن با نام طرح عقیله از هفته آینده شروع به احداث خواهد شد.


بلند بگویید "آرسنیک". حتی تلفظ این نام هم حس سمی بودنش را منتقل می‌کند. با وجود اینکه این ماده به عنوان زهر استفاده می‌شود، اما به طرق مختلف از طریق غذایی که می‌خوریم وارد بدنمان می‌شود.



آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمانهایی در مناطق مختلف شهری تهران است که می توان با 150 میلیون تومان خرید. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.


نیروهای ورزیده و آموزش دیده ای که با لباس مبدل اشرار ، صعب العبور ترین مرزهای کشور را وجب به وجب با پای پیاده طی می کنند.


به تازگی از یک جت که می‌‎تواند با کمک "بوسترهای راکتی" مسافت بین نیویورک تا لندن را در 11 دقیقه طی کند رونمایی شده است.


رشته‌های مروارید، آخرین یادگاری از پدر است. دو رشته مروارید سفید، ظریف و زیبا. مرواریدهایی که در شهر مکه خریده شد اما پدر هرگز نتوانست آنها را بر گردن دخترانش بیاویزد. سفری که برای پدر بی‌بازگشت شد.


اهانت مفتی سعودی به دختران و «ننگ» خواندن آنها خشم فعالان شبکه های اجتماعی را برانگیخت.


بعضی از خوراکی‌ها هستند که به طور مستقیم چاقی شکمی را مورد هدف قرار می‌دهند و باعث افزایش چربی در این ناحیه از بدن می‌شوند.


فرمانده ناجا در مورد آخرین وضعیت پرونده‌ اراذل مازندران و مأموران انتظامی سبزوار، همچنین به کارگیری ۲۵۰ هزار نفر برای بخش امنیت انتخابات و... سخن گفت.


شواهد نشان می دهد که مرکل قدرتمند درگیر سبک پوشش اش نیست. او سال هاست که ساده پوشی را انتخاب کرده و خیلی به مدل و سبک لباس هایش اهمیت نمی دهد.


ایا روسیه می تواند در سال ۲۰۱۶ از جمع اقتصادهای نوظهور خداحافظی کند؟ پیش بینی صندوق بین المللی پول برای این کشور ادامه روند کاهشی تولید ناخالص داخلی این کشور است.


عناصر داعش با حمله به دانشگاه موصل چهار دانشجوی دختر دانشکده پزشکی این دانشگاه را ربودند.


دانشمندان چینی با دستکاری ژنتیکی میمون‌های ماکاک و افزودن ژنی که تصور می‌شود در انسان زمینه‌ساز اوتیسم است، علائم و ویژگی‌های بیماری اوتیسم را در میمون‌ها ایجاد کردند.


مهاجم رئال مادرید هتلی در شهر مونت کارلو خرید.


به عنوان کسی که گربه ها و عکاسی را دوست دارد، نتوانستم فرصت بیان خودم را در نمایش بین المللی گربه ها که در ویلنیوس، لیتوانی اتفاق افتاد، از دست بدهم.


انتهای پیام/

برچسب ها: جذاب ، مهم ، خبر ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار