حمله غافلگیرکننده ایران به عربستان در راه است/ورود زنان به این مکان ممنوع شد!/تبلیغ آزاد «استخر پارتی زنانه»!!!

در این گزارش گزیده ای از مهمترین عناوین خبری گروه وبگردی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.





فرصت ثبت‌نام در کنکور ۹۵ تمدید شد
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ فرصت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ تمدید شد.


قرارداد مدیرعامل دایملر تمدید شد
شرکت تولید خودروی سواری، کامیون و اتوبوس دایملر چند روز پس از اعلام رکورد بالای سود سالانه، قرارداد مدیرعامل خود را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد.


ماجرای خرید صوری پرندگان غیرمجاز در بازار پرندگان
مدتها مسیر میدان شوش به‌سمت راه آهن محله‌ای بنام "دروازه غار" محل جولان سودجویانی بود که هر نوع پرنده و حیوان غیرمجازی را در چنته داشتند؛ در بازاری که سگ صاحبش را نمی‌شناخت از مرغ و خروس گرفته تا سگ، سنجاب و ... خرید و فروش می‌شد، اما سال 1389 شهرداری تهران با قصد ساماندهی این بازار آشفته تصمیم گرفت محلی را به عنوان مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی احداث کند.


استقلالی ها پولدار شدند
چک‌های بازیکنان استقلال که توسط اسپانسر در اختیار آنها قرار گرفته بود، پاس شد.


 اصول هفت گانه خوشبخت نشدن در ازدواج!
تا مي توانيد دروغ ببافيد. خودتان نباشيد. اين بهترين فرصت است که مي توانيد همه آرزوها و آرمان هاي بربادرفته خود را زنده کنيد.


کی با کی ازدواج کنه؟!
روانشناسان توصیه می‌کنند که کسانی که به دنبال بهبود زندگی عشقی خود هستند، باید نحوۀ تاثیر انتخابهای شغلی و فلسفۀ پول خرج کردنشان بر روابطشان را مورد بررسی قرار دهند.


تبلیغ آزاد «استخر پارتی زنانه»!!!
مدتی پیش خبر برگزاری پارتی های زنانه در تهران و در مناطق مختلف اطلاع رسانی شد که رسانه های بسیاری به آن پرداختند و متولیان برگزاری این مراسمات مدعی شدند که برای برگزاری برنامه هایشان از اداره اماکن مجوز دارند!


ضوابط فروش مسکن‌ مهر‌های فاقد متقاضی ابلاغ نشد
درحالی‌که قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اعلام کرده بود تا پایان هفته جاری دستورالعمل فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی ابلاغ می‌شود، خبرها حاکی از این است که هنوز پیش‌نویس این دستورالعمل‌ به تأیید کمیته تدوین دستورالعمل و درنهایت وزیر راه و شهرسازی نرسیده است.


می خواهید بدانید عاشق هستید یا نه؟
مطالعه‌ای جدید حاکی از آن است که اسکن مغزی با معاینه و بررسی فعالیت مغز می‌تواند عاشق شدن را به خوبی نشان دهد.


پیاز از موز گران‌تر شد!
رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم پیاز در میادین میوه و تره بار 4000 تومان است، از کاهش قیمت آن از حدود 15روز آینده خبر داد.


توطئه علیه علیرضا حقیقی خنثی شد!
دروازه بان تیم ملی در شرایطی اولین بازی خود را انجام داد که ماریتیمو در شرایط سختی قرار داشت.


نابغه‌ای که چهره زنش را به فراموشی سپرد
مرد استرالیایی برای اینکه با مشکل نابینایی خود کنار بیاید، تصمیم گرفت تا جهان را فراموش کند. قرار است ماجرای از دست دادن بینایی این شخص به یک مستند تبدیل شود.


تعداد پسرها از دخترها پیشی گرفت
تعداد متولدین پسر در ماه گذشته هم بیشتر از دخترها شد.


چرا اموال زباله گردها توقیف شد؟!
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در توضیح انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌داد ماموران شهرداری اموال زباله گردها را توقیف می‌کند، گفت:کار این افراد زیر نظر شهرداری و یا پیمانکاران نیست و در واقع با این کار نظافت شهر به هم می‌ریزد.


مراقب دوندگان بی‌تحرک باشید
اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای همان استفاده بیش از حد و یا اجباری از بازی‌های رایانه‌ای گفته می‌شود که موجب تداخل در زندگی روزمره افراد در سنین مختلف خواهد شد.


رابطه بهداشت دهان باسلامت مغز
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که رعایت بهداشت دهان نه تنها برای سلامت دندان ها ضرورت دارد، بلکه برای سلامت قلب و مغز نیز حیاتی است.


هشدار به آل‌سعود: حمله غافلگیرکننده ایران به عربستان در راه است
«این روزها در عربستان رزمایش بزرگی برگزار می شود که نشان های حمله به یک کشور در این رزمایش دیده می شود. روسیه هم ماجراجویی عربستان را به مقامات این کشور گوشزد کرده.»


سرعت ذهنتان را با این تست بسنجید
یک روان‌شناس آمریکایی، در ۱۰۰ سال پیش، شیوه‌ای جالب برای سنجش میزان سرعت ذهن بیماران خود ابداع کرده بود.


چگونه دعا کنیم که دعایمان زودتر مستجاب شود؟
آنچه باید برای ما مهم باشد ، اصل استجابت دعا ها است و دیر یا زود آن مهم نیست ، زیرا گاهی مصلحت اقتضا می کند که دعا دیتر اجابت شود ؛ زیرا خداوند از خیر و صلاح ما آگاه تر است .


پروژه جدید علیه پسر ماجراجوی پادشاه سعودی
فعال افشاگر عربستانی از وجود فعالیتهایی در خاندان حاکم برای تخریب چهره وزیر دفاع و جانشین ولیعهد سعودی خبر داد.


فجیع ترین روش های اعدام در تاریخ
از همان ابتدای تاریخ، انسان به دنبال اختراع نوعی شکنجه یا مرگ از طریق شکنجه، برای مجازات گناهکاران بوده است. در این جا فهرستی از خشن ترین و دردناک ترین راه های اعدام، از نصف کردن با اره گرفته تا سوزاندن و تکه تکه کردن آورده شده است.


یک سعودی به شیوه داعش سر فرزندش را از تن جدا کرد
یک شهروند سعودی یک جنایت هولناک که کاملا شبیه جنایات گروه تروریستی تکفیری داعش است، سر فرزند ۱۰ ساله‌اش را از تن جدا کرد.


15 نکته برای مقابله با افراد منفی
همیشه در اطراف ما کسانی هستند که رفتار و منشی ناخوشایند و منفی داشته باشند. ارتباط برقرار کردن با چنین افرادی دشوار است و ناخواسته به یک چالش تبدیل می‌شود. پس چگونه می توانیم خود را از این مخمصه نجات داده و خود، مسئولیت کار و سرنوشت خود را بر عهده بگیریم؟


۵ نسخه برای ورود فناوری به بازار/ چرا چرخ تکنولوژی نمی‌چرخد
تجاری سازی فناوری که به دنبال جاده ای هموار برای حرکت و رسیدن به جایگاه آرمانی خود است امروز با مشکلاتی چون عدم شناسایی صحیح بازار داخلی و خارجی و کاستی در اجرای قوانین موجود مواجه است.


ورود زنان به این مکان ممنوع شد!
ظاهرا فقط تعدادی از زنان توانسته‌اند از پشت بام یک کافی شاپ مسابقات را تماشا کنند. یک سایت‌ خارجی از ممانعت حضور بانوان در محل مسابقات والیبال ساحلی کیش خبر داده‌ است.


اپیدمی همگانی برای زیبا شدن فوتبال ایران
رایگان شدن بازی‌های لیگ برتر که به یک اپیدمی تبدیل شده، باعث جذاب شدن بازی‌های شده است و این اتفاق را از این جهت می‌توان یک اتفاق خوب برای فوتبال دانست.


گربه‌‌ای که همیشه عینک دودی می‌زند!
گربه‌ای عجیب در آمریکا که همواره عینک دودی به چشم دارد، توجه کاربران شبکه های اجتماعی در این کشور را به خود جلب کرده است.


مراقب این بد افزار جدید باشید!
با اینکه سیستم عامل اندروید نسبت به نسخه های اولیه بسیار امن تر گردیده ولی به تازگی تیم امنیتی دانمارکی Hemidal موفق به کشف بد افزار جدیدی شده که با اخذ مجوز کاربری(Admin Right)دست به خرابکاری می زند.


عکس / این مرد آخرین بازمانده قاجار است؟
تصویر زیر مردی را نشان می‌دهد که ادعا می‌کند آخرین بازمانده قاجار است.


مغز مصنوعی برای معلولان ساخته شد
محققان استرالیایی قطعه الکترونیکی ساختند که به‌عنوان مغز مصنوعی در بدن معلولان عمل می‌کند.


سامانه اس-300 فردا پنجشنبه به ایران ارسال می‌شود
منابع روس اعلام کردند نخستین سامانه پدافند هوایی اس-300 به ایران فردا 29 بهمن‌ماه تحویل داده می‌شود.


300 بز زنده زنده سوختند +عکس
راننده کامیون درباره چگونگی وقوع حادثه گفت در حال رانندگی بودم که ناگهان چرخ چپ کامیون ترکید. پس از متوقف کردن کامیون و پیاده شدن از آن متوجه شدم که محموله بار آتش گرفته است.


علت حبس نصف زندانیان زن در ایران چیست؟
هرچند در علل و عوامل صدور چک‌های بلامحل موضوعاتی چون خرید اجناس قسطی بیشترین مددجویان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده‌اند اما در این میان تضامینی که به منظور ضمانت از دوست، آشنا و حتی بستگان نزدیک روانه زندان شده‌اند هم کم نبوده و این موضوع در نسوان حتی می‌شود گفت تعدادی از محبوسان را شامل می‌شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار