پوتین اس 300 را به ایران تحویل نمیدهد

وب سایت صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به نقل از یک روزنامه کویتی مدعی شد که پوتین تحویل اس 300 به ایران را فعلا متوقف کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،وب سایت صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به نقل از یک روزنامه کویتی مدعی شد که پوتین تحویل اس 300 به ایران را فعلا متوقف کرده است.

روزنامه کویتی الجریده در گزارشی نوشته است، بعد از اینکه مقامات اسرائیلی مدارکی را دال بر اینکه ایران تجهیزات پیشرفته نظامی را در اختیار حزب الله لبنان قرار می دهد، به پوتین ارائه کردند، او نیز دستور تحویل سامانه اس 300 را به حالت تعلیق در آورد.

این روزنامه کویتی به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که ولادیمیر پوتین این تصمیم را به دلیل عدم پایبندی ایران به تعهدات مسکو درباره عدم انتقال این موشک ها به حزب الله لبنان اتخاذ کرد.
 
روزنامه الجریده گزارش داد که رئیس جمهور روسیه مدارکی از اسرائیل دریافت کرد که نشان می دهد ایران چند بار تلاش کرد تا موشک های زمین به زمین از نوع «اس ای 22» را به دست حزب الله برساند.
 
این روزنامه همچنی گزارش داد که اسرائیل حدود یک سال گذشته پایگاه های حزب الله در داخل اراضی لبنان را در پی نصب سیستم های موشکی «اس ای 22»، بمباران کردند.
 
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.