کار کثیف سعودی‌ها با زنان سوری/درختان سعدآباد یک شبه ناپدید شدند!/ملکه شکار سال2015 انتخاب شد+تصاویر

در این بسته‌ی خبری، گلچینی از بهترین عناوین خبری سرویس وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم. 


یک زن کارگر اندونزیایی فاش کرد که کارفرمای عربستانی اش وی را به عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار داده است.

شرکت روسی KrioRus چند سالی است که منجمد ساختن انسانها را برای بازگشت به حیات در چندین سال بعد شروع کرده است.حالا خبرنگاران توانسته‌اند وارد بخش‌هایی از این شرکت شوند.






با تضعیف داعش پرسش های فراوانی حول آینده گروه تروریستی داعش طرح شده است.


یک مقام مسوول کارگری با تاکید بر اینکه کاهش قیمت جهانی نفت به منزله افزایش ندادن حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان نیست، از شورای عالی کار خواست تا 33 قلم کالای مصرفی خانوارهای کارگری را به طور ریالی محاسبه و به عنوان رقم واقعی دستمزد یک کارگر ایرانی مشمول قانون کار اعلام کند.


«عشق به تئاتر مرا به خانه مقتول کشاند و ترسو بودنم از من قاتل ساخت. من آدم ترسویی هستم . وقتی دچار وحشت می‌شوم نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. من می‌خواستم بازیگر سرشناس تئاتر شوم، اما ناخواسته و در دفاع از خود، قاتل شدم.»


اتحادیه عرب این روزها به اتحادیه کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شده که در خدمت حمله و اتهام های عجیب به ایران بکار گرفته می شود.


یک رسانه آمریکایی از اقدام گروهک تروریستی داعش در آماده‌سازی خودروی بمب‌گذاری شده بدون سرنشین خبر داده است به طوری که امکان کنترل از راه دور و انفجار آن بدون نیاز به از دست دادن تروریست انتحاری در این عملیات وجود دارد.



یک پژوهشگر آمریکایی که گفتگوهای متعددی با داعشی‌ها داشته است نکات و خاطرات شنیدنی فراوانی از علل جذب جوانان غربی به این گروه تروریستی تکفیری و سبک زندگی غیراسلامی و بی‌اطلاعی آنان از مبانی دین اسلام بیان کرده از جمله اینکه بسیاری از داعشی‌ها هیچ چیزی درباره قرآن و احادیث نمی‌دانند.


وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی برای روزنامه نیویورک تایمز نوشت: ایران، با اطمینان از قدرت خود، اقدام تلافی جویانه ای برعلیه عربستان سعودی انجام نداده و از قطع - ویا حتی کاهش سطح - روابط دیپلماتیک خود با این کشور خودداری کرده بود. پاسخ ما تاکنون همراه با خویشتن داری بوده است؛ ولی صبر و تحمل یکطرفه دوام ندارد.


دمنوش شفابخش در چین طرفداران زیادی دارد. این دمنوش علاوه بر اینکه بدن را هیدراته می کند، یک چای ضد درد است که دردها را از بین می برد.


مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به برنامه این سازمان برای محدودیت و در نهایت نگرفتن خون اهداکنندگان بار اول که به نوعی خطرناک‌ترین خون‌ها به حساب می‌آید، گفت: نادرترین گروه خونی ایران نیز گروه خونی بمبئی است.


زنی که با افتخار حیواناتی نظیر خرسهای گریزلی و گوزن کانادایی را می‌کشد، با برنده شدن در یک برنامۀ تلویزیونی بحث‌برانگیز، امسال عنوان "شکارچی زن سال" را نصیب خود کرد.


یک محقق طب اسلامی تدابیر ماه اول تا ششم بارداری را تشریح کرد.


هیچ سازمان تروریستی به اندازه داعش در استفاده از اینترنت و برای سربازگیری موفق عمل نکرده است. اما داعش چگونه می تواند از این وسیله به این خوبی استفاده کند، در حالی که زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی به حد وسیعی در در مناطق تحت تسلط آنها نابود شده است.


لیونل مسی امشب در مراسم بهترین های سال جهان دوباره کت و شلواری عجیب به تن خواهد کرد.


شرکت هواپیمای ایرفرانس کی‌ال‌ام امروز دوشنبه اعلام کرد: حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس موجب کاهش ۷۰میلیون یورویی گردش مالی این شرکت در ماه دسامبر شده است.


یک منبع آگاه از اجرایی شدن برجام و اجرای لغو تحریم‌ها علیه ایران خبر داد.


قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه پرستاران به دلیل ماهیت شغلی‌شان در معرض ابتلا به بیمارهای‌های مختلف هستند، گفت: تشکیل پرونده سلامت پرستاران جهت پایش وضعیت جسمی و روحی آنها ضرورت دارد.


روسیه تحریم های اعلامی خود علیه ترکیه را عملی کرد. روسیه 250 کیلوگرم پرتقال ترکیه ای را از یکی از بازارهای این کشور جمع آوری کرده و محو کرد.


بانوی ۳۴ ساله اصفهانی، روز گذشته ۵ قلو به دنیا آورد که حال عمومی آنان رضایت بخش است.


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی درباره قطع ۱۴ اصله درخت در کاخ سعدآباد گفت: شدیداً این موضوع را پیگیری می‌کنیم و افرادی که متخلف بوده‌اند را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم.


اضطراب از اختلالات روحی روانی است که به دلیل شیوع و گسترش آن در اشکال مختلف میان همه سنین، با عنوان 'بیماری قرن' شناخته شده است.


یکی از رهبران القاعده در فایل ویدیوئی تهدید کرد که گروهش آمریکا را نابود و سر باراک اوباما را از تن جدا می‌کند.


مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور از راه‌اندازی باشگاه گروه خونی O خبرداد و گفت: پایش تمام گروه‌های خونی از سال آینده اجرا می‌شود.


پناهگاه حیات ­وحش دره ­انجیر بین چهار منطقه استان یزد مهمترین پل ارتباطی است که تقریبا تمام یوزپلنگ های استان یزد از این دره عبور کرده اند یا در آن ساکن هستند؛ اما این پناهگاه به دلیل برخی عوامل مانند فعالیت معادن و شترداری به زیستگاهی شکننده تبدیل شده است.


رئیس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اینکه هنوز علت فوت مرحوم رکن آبادی مشخص نشده است گفت: برای تعیین قطعی علت فوت نیاز به نمونه‌هایی داریم که سعودی‌ها از جنازه وی برداشته‌اند.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جمع شوراهای اسلامی کار کشور و کارگران و مستمری‌بگیران با اشاره به پایین بودن دستمزد این قشر زحمتکش، اظهار داشت: با حداقل مزد 700 هزار تومانی امکان گذران زندگی نیست چرا که خط فقر در محدوده 2 میلیون و 300 هزار تومان است.


یک خیاط در هنگ کنگِ چین با استفاده از اسکنر سه بعدی، ابعاد بدن انسان را به دقیق‌ترین شکل ممکن و با جزییات بسیار زیادی اندازه‌گیری می‌کند.


مطالعات نشان می دهد که این شیر دارای عوامل دارویی بسیار زیادی است. پروتئین لاکتوفرین در این شیر که ده بار بیشتر از شیر گاو بوده دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی و همچنین دارای قابلیت مبارزه با بیماری هایی مثل سرطان ، آلزایمر ، هپاتیت C ، سل ، زخم معده ، دیابت و ایدز می باشد.


سیر صعودی سفر برخی از ورزشکاران به خارج از کشور زنگ خطر را به صدا درآورده و متاسفانه مدیران ورزشی نیز در این زمینه سکوت اختیار کرده‌اند.


یک روزنامه انگلیسی از سوء استفاده مردان ثروتمند سعودی از زنان آواره سوری در ترکیه پرده برداشت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۴
یاشاسن آزربایجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۴
یاشاسن آزربایجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ دی ۱۳۹۴
مردان.بیوطن.سعودی.هرجاباشندپیوخوشگذرانی.هستند.انهم.اوارگان
سوریه.