دشمن را دست نگیریم!

بطور معمول ما اعراب خارجی را بعنوان کسانی در نظر میگیریم که یا نفت ندارند و غرق فقزند یا نفت دارند و غرق در حماقت و خوشگذرانی .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اما واقعیت چیز دیگریست؛ سالها پول نفت آنها را به میلیاردرهای جهانی تبدیل کرده است که با استخدام مشاوران غربی حتی از تیمهای و استادیوم های ورزشی تا بازارهای بورس و سهام شرکتها و بانکها را مالک شده اند بطوریکه وقتی سعودیها حرف از فروش سهام خود در آرامکو زدند آمریکائیها دستپاچه شدند چون همین یک قلم 1000 میلیارد دلار است .
 
تجهیز کشورهای عرب همسایه به مدرنترین تسلیحات نظامی با استخدام نظامیان مزدور خارجی شامل پاکستانی و مصری و.. از آنها قدرتی ساخته است که میتواند وقتی کنار هم باشند و بقیه پشتیبان آنها؛ دردسری بزرگ برای ما ایجاد کنند؛ در زمانی که هیچ همدلی بین مردم و حکومت در ایران نیست .
 
بهتر است به تهدیدات واقع بینانه نگاه کنیم دشمن را دست نگیریم و بالاتر از همه کسی را با خودمان دشمن نکنیم؛ بهتر و بیشتر از همه مردم دنیا تجربه تنها ماندن و مورد حمله گرفتن را داریم؛ اگر جنگی شود شباهتی با جنگ با صدام نخواهد داشت؛ دنیا عوض شده است...
 
 
منبع:پارسینه
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار