اخبار برگزیره سایت‌ها؛

مهران مدیری با یک مُفسد اقتصادی می‌آید/پیشگویی زن بلغارستانی برای مسلمانان در سال 2016/هدیه عجیب رونالدو در کریسمس+تصاویر

مهمترین عناوین گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین گروه وبگردی را اینجا مشاهده کنید.

وزیر بهداشت تایلند اعلام کرد: وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در نظر دارد تعیین گرایش جنسی خود رادر کشور تایلند به انجام برساند.



نامه حسن روحانی به وزیر دفاع برای گسترش توان موشکی در واکنش به اقدام آمریکایی ها در افزایش تحریم ها به بهانه آزمایش موشکی ایران در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.



داعش با انتشار یک نوار ویدئویی کشور قطر را تهدید کرد.



فوتبال یک جریان سیال و متاثر از دانش روز است و آنانکه علمی‌تر و موشکافانه‌تر به آن نگریستند، نتایج بهتری کسب کردند. نحوه بازی پرسپولیس نشانگر رویکرد این تیم به فوتبال علمی و مدرن است.



پخش سریال «در حاشیه ۲» به کارگردانی مهران مدیری که این بار داستان آن در یک اردوگاه می گذرد که پزشکان خلافکار به آنجا منتقل شده اند از فردا شنبه ۱۲ دی ماه در شبکه سه آغاز می شود.


هشت سال قبل و در چنین روزی سرمربی وقت تیم ملی فوتبال ایران به عنوان پنجمین مربی تاثیرگذار دنیا در سال 2008 انتخاب شد.



چرا صدف طاهریان از همکاری مستقیم با شبکه جم خودداری کرد و از اساس آن را تکذیب نمود؟



عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خودروسازان جهانی باید مستقل از دو شرکت ایران خودرو و سایپا محصولاتشان را در ایران تولید کنند زیرا فرایند تولید در این دو شرکت، معیوب است.


مورّخان درباره دوران قبل از بعثت نوشته‌اند: در آن دوران، هفده نفر بودند که شرک نمی ورزیدند، به زیارت کعبه می رفتند، کارهای خلاف عقل و شرع نمی کردند، مرتکب جرم و جنایت نمی شدند.


زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که 20 سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال 2016 را پیش‌بینی کرده است.


قرارگاه بسیج اقتصاد مقاومتی اعلام کرد که با ارائه امکانات آموزشی و تسهیلاتی از بیکاران علاقمند به پرورش گوزن حمایت می‎کند که پس از پرورش این گوزن‌ها، گوشت پرخاصیت آن قابل فروش خواهد بود.


تب مدرک‌گرایی در سال‌های اخیر به 40 درجه رسیده، به طوری گروهی از افراد که از قضا تعدادشان هم کم نیست، ترجیح می دهند برای "پزاجتماعی" هم که شده، با مدرک تحصیلی بالاتر به اطرافیان معرفی شوند.



نرم‌افزار ایرانی بیسفون مدعی است که پیرو فشار اپراتورهای موبایل و دستور رگولاتوری مانع از عرضه تماس رایگان تلفنی از طریق بیسفون به همراه‌اول، ایرانسل، رایتل و تلفن ثابت شده است اما هنوز به یک سوال پاسخ نداده است.



مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با احترام به همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس این گل را تقدیم به مهرداد میناوند عزیز می کنم چرا که او در همه حال حامی تیمش بوده و از او ممنونم.



عضو سابق هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است که رفع تحریم‌های اقتصادی در مجموع بر سودآوری شرکت‌های بورسی اثرگذار نیست و فقط ممکن است برای شرکت‌های بورسی که فعالیت صادراتی دارند و واردات‌شان به دلیل تحریم‌ها با محدودیت مواجه شده تاثیر داشته باشد.



رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۳ هزارتومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کننده حدود ۳۲ هزار تومان است.


افت قیمت‌ها در کنار رکود بازار مسکن، سیر نزولی ساخت و ساز را رقم زده است که در کنار نیاز انباشته سال‌های گذشته، زنگ خطری برای تقاضا به شمار می‌رود.


سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به سیاست‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی گفت: گسترش توان دفاعی و موشکی ایران با جدیت ادامه دارد و اجازه دخالت و دست‌اندازی به این ظرفیت‌ها را نخواهیم داد.


مردها زنانی را برای زندگی انتخاب می کنند که در مواقع بحران بتوانند بخشی از مسئولیت زندگی را به آنها بسپارند.


پژوهشگران توصیه می کنند در زمانی که گرسنه نیستید، چیزی نخورید تا سالم بمانید.


بوکوحرام با شش هزار و ۶۴۴ مورد قتل؛ داعش با شش هزار و ۷۳ مورد قتل و طالبان با سه هزار ۴۷۷ مورد قتل در رديف اول تا سوم هستند.


اگر بخواهی یک روز بی مقصد خیابان‌های پایتخت را قدم بزنی، قطعا نگاهت متوجه وفور انواع مغازه های فست فود خواهد شد.


روز ۱۰ دی‌ ۱۳۱۶ تقسیمات کشوری جدید ایران اعلام شد. در این روز هیات وزیران بر اساس قانون جدید «تقسیمات کشوری و وظایف فرمانداران و بخشداران»، ایران را به ۱۰ استان، ۴۹ شهرستان و ۲۹۰ بخش تقسیم کرد.


دولت ایالات متحده آمریکا، اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه جمهوری اسلامی ایران را به تعویق انداخت.


عکس سلفی محمدجواد ظریف و مادر شهید عماد مغنیه را نشان می‌دهد.


مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در پی درگذشت مادر بزرگش به سوگ نشست.



کریستیانو رونالدو یک پورشه سفید رنگ به مادرش قبل از آغاز سال نو میلادی هدیه داد.



در یک سایت خرید و فروش خودرو یک دستگاه BMW به قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.