چند درصد دانشمندان ناسا ایرانی هستند؟/جذاب‌ترین شهر برای بیکاران/آغاز حاشیه‌سازی سعودی‌ها+عکس

نقش اوباما و کلینتون در شکل گیری داعش،راهکارهایی برای خرید موبایل،سقوط قیمت نفت ایران و... بخشی از گزیده اخبار وبگردی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.



ضرب و جرح روحانی امر به معروف با چاقو در مشهد
رییس کمیسیون نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی مشهد گفت: تعدادی از ارازل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم، روحانی آمر به معروف و نهی از منکر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.





سوشا مکانی بازداشت شد
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بازداشت شد.




پرسپولیسی هستم و رفتنم به استقلال خیانت است
مهاجم تیم راه‌آهن گفت: پیشنهاد باشگاه بزرگ استقلال برایم مایه افتخار است اما من قلباً پرسپولیسی هستم و رفتن به استقلال برایم ممکن نیست.



چند درصد دانشمندان ناسا ایرانی هستند؟
حضور ایرانی‌ها در عرصه علوم مختلف در دنیا نکته‌ای است که نمی‌توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد.



ترامپ: اوباما و هیلاری کلینتون داعش را تشکیل دادند
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا اعلام کرد که «هیلاری کلینتون» رقیب اصلی از حزب دمکرات و «باراک اوباما» گروه تروریستی و تکفیری داعش را تشکیل داده اند.



پیش از خرید گوشی موبایل حتما بخوانید!
اگر شما موبایل خریده‌اید یا قصد دارید موبایل بخرید، می‌توانید با راهنمایی ما انتخاب بهتر و شایسته‌تری داشته باشید.



نفت ایران ارزان‌ترین نفت جهان شد
قیمت نفت سبک و سنگین صادراتی ایران در یک هفته اخیر بیشترین میزان کاهش را در بازار به ثبت رساند به طوری‌که قیمت هر بشکه نفت سنگین ایران ۲۸ دلار شد.



شیوه عجیب دزدی در آلمان
منفجر کردن دستگاههای خودپرداز ۱۰ سالی است میان دزدان آلمانی مد شده است. دزدها نیز بعد از انفجار هر دستگاه پول های سالم باقیمانده را بدون آنکه ردی برای پلیس به جای بگذارند به جیب می زنند.



آغاز حاشیه‌سازی سعودی‌ها: در ایران بازی نمی‌کنیم
درپی تنش در روابط ایران و عربستان، سران باشگاه‌های عربستانی با سوء استفاده از این شرایط، اعلام کرده‌اند که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های ایرانی در داخل ایران، بازی نخواهند کرد.



احتمال معاوضه سوشا مکانی با دروازه‌بان لیگ برتری
بحث حضور دروازه‌بان تیم نفت در تیم پرسپولیس را می‌توان جدی گرفت و حتی صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه دروازه‌بانان این دو تیم هم وجود دارد.



اَبَرشهری فقط برای کار !
آمارها نشان می‌دهند نابرابری فرصت‌های دستیابی جوانان به اشتغال، نه تنها باعث شکاف بیش از ۱۰ درصدی نرخ بیکاری استان‌ها شده بلکه ۱.۳ میلیون نفر را هم مجبور کرده تا برای یافتن کار مهاجرت کنند.



جملاتی که دل خانم ها را آب می کند
برای زن ها مهم ترین اتفاقی که می تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است.



اردوغان در اعدام شیخ نمر نقش داشت؟
دیروز عربستان سعودی شیخ نمر را اعدام کرد. برخی رسانه‌ها از نقش اردوغان در این رابطه سخن گفته‌اند.



جذاب‌ترین شهر برای بیکاران کجاست؟

آمارها نشان می‌دهند نابرابری فرصت‌های دستیابی جوانان به اشتغال، نه تنها باعث شکاف بیش از ۱۰ درصدی نرخ بیکاری استان‌ها شده بلکه ۱.۳ میلیون نفر را هم مجبور کرده تا برای یافتن کار مهاجرت کنند.



دستگیری برخی از عوامل حمله به سفارت عربستان
سردار ساجدی نیا از دستگیری برخی از عوامل حمله به سفارت عربستان خبر داد.



2 پاسخ عملی به تحریم‌های موشکی پس از برجام

رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر دفاع خواستار گسترش برنامه‌های موشکی و دفاعی ایران شد؛ موضوعی که البته پیش از آن بارها در کلام و عمل فرماندهان نیروهای مسلح مورد تاکید قرار گرفته است.



پیکر دو قاری مفقود فاجعه منا شناسایی شد
رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر دو قاری کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند، خبر داد.



واردات 12 تن سنگ‌پای چینی در سال 94
بر اساس آمار گمرک ايران، در 8 ماهه اول امسال 12.5 تن سنگ‌ پاي وارد شده، ارزشي به ميزان 23 هزار دلار داشته و بر طبق آمار كمرگ از سال 1392 تا 8‌ماهه نخست امسال نزدیک به 120 تن سنگ پاي چيني به کشورمان وارد شده است.



واکنش واشنگتن به اعدام شیخ نمر
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای بامداد یکشنبه به اعدام شیخ النمر، روحانی برجسته شیعه عربستان و 46 نفر دیگر از مخالفان رژیم آل سعود واکنش نشان داد.



استخراج داروی ضد سرطان کبد از خیار دریایی

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح استخراج داروی ضدسرطان کبد از خیار دریایی با حمایت این معاونت و همکاری دانشگاه شهید بهشتی درحال اجرا است.





با این مواد مغز خود را جوان کنید
در اینجا به مواد غذایی اشاره می‌کنیم که از پیر شدن مغز جلوگیری کرده و حافظه را تقویت می‌کنند.



لایک؛ تنها چیزی که در شبکه‌های اجتماعی ایران شاهدیم
یک استاد ارتباطات معتقد است: شبکه‌های اجتماعی فرصتی برای تعالی افکار عمومی هستند. محقق کردن این فرصت‌ها پیش‌شرط‌ها و الزاماتی دارد که متأسفانه به دلیل عدم آمادگی پیشین جامعه ما و عدم تجربه‌اندوزی بهینه و صحیح در نحوه بهره‌برداری از تکنولوژی‌ها این فرصت‌ها کمابیش به ضد خود و به تهدید تبدیل شده است.



داعش دختر فعال ضد جنگ را اعدام کرد + عکس
تروریست های داعش یک دختر فعال ضد این گروه تروریستی را در شهر الرقه اعدام کرد.



افزایش سقف وام مسکن
بانک مسکن به منظور رونق‌بخش مسکن و سهولت در امر خانه‌دار شدن مشتریان، سقف تسهیلات خرید و احداث واحد مسکونی از محل حساب‌های تعهدی به جز حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم به صورت توام، با اوراق صندوق ممتاز را افزایش داد.





برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار