اخبار برگزیره سایت‌ها؛

سرداری که جان رهبر انقلاب را نجات داد/گفتگو با خالقان «درین‌ دیرین»/خودروهای عجیب‌ بازیکنان فوتبال+تصاویر

مهمترین عناوین گروه وبگردی را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،مهمترین عناوین خبری روز را در زیر می بینید. 

گروه تروریستی داعش، تعداد دیگری از جوانان شهر موصل عراق را به شیوه فجیعی اعدام کرد.

جنجالی‌ترین هتل ایران که اواخر خرداد ماه پرونده تخلفات آن با وساطت رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ختم به خیر شد، امشب با حضور معاون اول رییس‌جمهور افتتاح شد.

نیروهای وابسته به کمیته‌های مردمی یمن و ارتش این کشور توانستند ضرباتی را به نیروهای متجاوز عربستانی وارد آورند.

هواپیمای آنتونوف AN-۲۲۵ مریای اوکراین، غول پیکرترین هواپیمای تولید شده در جهان است.

ارتش عراق برای عملیات آزادسازی شهر الرمادی مرکز استان الانبار از نیروهای نظامی چند یگان رزمی و سازمان مبارزه با تروریسم این کشور استفاده کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از رهایی کودک 11 ساله اهوازی از چنگال آدم‌ربایان‌ با تلاش پلیس آگاهی استان خبر داد.

همسر شهید تقوی فر گفت: تلویزیون، صبحت های حضرت آقا را پخش می‌کرد که ایشان در حال ذکر خاطره ای بودند. آقا فرمودند در زمان جنگ در یک مهلکه ای گیر افتاده بودیم که بعد از مدتی یک بنده خدایی آمد و ما را نجات داد.

یک رسانه‌ عرب‌زبان اعلام کرد «ابوعمر الشیشانی» از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در عملیات هلی برن آمریکایی ها در کرکوک طی روز جعمه هفته گذشته بازداشت شده است.

مجموعه انیمشین‌های «دیرین‌ دیرین» که از سال 94 در شبکه‌های اجتماعی فعالیتشان را آغاز کرده بودند، مدتی است که علاوه بر شبکه‌های اجتماعی از تلویزیون هم پخش می‌شوند تا بتوانند میزان بیشتری از مخاطبان را در دایره‌ی طرفداران خود جای دهند.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران از شرایط وزنه بردار روس و وضعیت رکورد حسین رضازاده می گوید.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شاخص کیفیت هوا در تهران امروز از مرز 150 فراتر رفت و اکنون هوای تهران در شرایط ناسالم برای تمام افراد جامعه قرار دارد شهروندان تهرانی هشدارهای سلامت را جدی گرفته و از فعالیت بدنی شدید در فضای باز خودداری کنند.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران امروز با شاخص 157 در شرایط ناسالم قرار گرفت.

تصاویری می‌بینید از عجیب‌ترین خودروهایی که بازیکنان سوار می‌شوند.

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه کسب رکورد ۵۰۰ بازی برای کاتالان‌ها قرارگرفته است.

خودروهای کلاسیک و قیمتی پاکستانی با شعار صلح و دوستی امروز به تهران می رسند.

رییس انجمن واردکنندگان لوازم آرایشی، بهداشتی و عطریات کاهش قیمت محصولات آرایشی و بهداشتی را در گروی کاهش نرخ ارز عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن برجام، هزینه‌های واردات در این بخش بیشتر از پنج درصد تغییر نمی‌کند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با اعلام جمع‌بندی گزارش مقدماتی کارگروه سه جانبه ملی مزد ۹۵، گفت: نتایج نخستین تحقیقات از اوضاع معیشت خانوار کارگری ارائه شد.

دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: طبق گزارش ها تهران در سال ۲۰۱۵ سی‌امین شهر آلوده جهان بوده است.

نام اختصاری داعش در زبان انگلیسی برای یک زن دردسرساز شده است.

یازده سناتور آمریکایی با ارائه پیش‌نویس قانونی، مسکوت ماندن رفع تحریم‌های ایران تا زمان انتشار گزارشی مفصل از همه جوانب تحقیقاتی و عملیاتی برنامه هسته‌ای ایران را خواستار شده‌اند.

یک عضو هیات علمی انجمن «ام.اس» با بیان اینکه حدود 60 هزار ایرانی به این بیماری مبتلا هستند، گفت: 23 هزار نفر از این بیماران در تهران و شهرهای اطراف آن ساکن هستند.

کارگردان فیلم جنایات «داعش در حلب» کشته شد. ناجی الجرف کارگردان معارض سوری که به مخالفت با گروه تروریستی داعش نیز معروف است در شهر غازی عنتاب واقع در جنوب ترکیه به ضرب گلوله کشته شد.

در يازدهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت ايران، «100 برند ارزشمند ايران» معرفي مي شود.

گروه تروریستی داعش، ده ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان عراقی را در جنوب استان نینوا، اعدام کرد.

نوری از سوی حجاز تابید و تا مشرق پرتو افکند، تخت همه پادشاهان دنیا وارونه شد و پادشاهان همه لال شدند و در آن روز هیچ سخن نگفتند، علم کاهنان از کار افتاد و سحر ساحران باطل شد و هر کاهنی در عرب از شیطانِ همراه خود پوشیده شد.

زندگی سخت است، قبول دارم، بالا رفتن نرخ تورم و بیکاری را بگذارید کنار نارضایتی‌های زناشویی و طلاق‌های رسمی و غیررسمی آن وقت به آن آلودگی هوا را هم اضافه کنید، می‌شود شهر پرآشوبی که دنیای درون ماست و جای تعجب ندارد اگر نتوانیم تمرکز کنیم و حس‌های خوب داشته باشیم.

دولت باکو که از حدود یک ماه پیش تاکنون با استقرار پنج هزار نفر از قشون وزرات کشور، نارداران را به یک زندان نظامی تبدیل کرده است، با حذف نام امام حسین (ع) از میدان مرکزی ناردارن، می کوشد نام حیدرعلی اف رئیس جمهوری سابق این کشور را بر این میدان قرار دهد.

انتهای پیام/




برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۴
ایول
آخرین اخبار