افشای ترفندهای مقابله با هک/ تصویری ناراحت کننده از کودک‌آزاری/آل‌سعود اینگونه اعتراف می‌گیرد (18+)

در زیر گزیده ای از مهمترین عناوین خبری گروه وبگردی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.



نصب تابلوی حوریان برهنه در دیدار روحانی با پاپ! + تصاویر
پس از دیدار روحانی با پاپ تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ادعا می‌کرد تابلوی نصب شده در این جلسه تمثالی برهنه از حوری‌ بوده است.


کودکی که قتل عام به راه انداخت
بر اثر انفجار انتحاری در بازاری در شمال شرق نیجریه، دست کم 10 نفر کشته شدند.


عادل الجبیر عامل «سیا» است؟
منابع آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان می‌گویند؛ تغییرات در حکومت جدید عربستان زیر نظر مستقیم سی‌آی‌ای صورت گرفته است.


پشه ای که ادم کش است! +عکس
سازمان بهداشت جهانی درباره گسترش ویروس زیکا در سراسر قاره امریکا هشدار داد.


درست زندگی کنید تا سرطان نگیرید
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: یکی از عوامل اثرگذار در بروز بیماری‌های غیرواگیر سبک زندگی است که نیاز به آگاهی بخشی و آشنایی با بیماری‌ها را تبدیل به امری ضروری کرده است.


عیدی امسال کارمندان چقدر است؟
در حالی میزان عیدی کارکنان دولت بر اساس قانون و درنهایت تصویب هیات وزیران تعیین و اعلام می شود که شواهد نشان می دهد برای سال جاری، عیدی کارکنان رقمی حدود 688 هزار تومان خواهد بود.


پسابرجام با بازار کار چه می‌کند؟
فعالان بازارکار می‌گویند حال که دولت از اجرای عدالت مزدی برای کارکنان خود سخن می‌گوید، منتظر ارائه نسخه شفابخش کارفرمای بزرگ برای جبران سال‌ها عقب ماندگی مزدی۱۳ میلیون مشمول قانون کار هستند.


تمامی نان های کشور برای سلامتی مضرند!
رئیس مرکز تحقیقات سرطان گفت: تعطیلی مدارس از غیرکارشناسی ترین طرح ها برای کنترل آلودگی هواست و باید با نگاه فنی و کارشناسانه به این مشکل نگاه شود.


چهار مشکل عمده شرکت‌های ایرانی که با برجام رفع شد
مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت خارجه گفت: زنگ‌های خطر بعد از اجرا شدن برجام برای شرکت‌های هواپیمایی کشورهای همسایه که با وجود استفاده سرشار از بازار ایران در حق ملت ما حق شناسی نداشتند، به صدا درآمده است.


آلودگی هوا را با برگ چنار تمیز کنید!
پژوهش دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان نشان داد برگ درختان چنار می‌تواند به‌ عنوان شاخص مناسبی در پایش زیستی آلودگی گرد و غبار به عناصر سنگین استفاده شود.


عکس/ فرش حجمی با آرم مرسدس بنز
فرش حجمی، یک تکه و بدون روزنه به شکل خودروی مرسدس بنز؛ کاری از هنرمند تبریزی عادل محمدی


پاتوق بچه مایه دارهای تهران +تصاویر
همیشه در تهران با گشت و گذار در خیابانها با ساختمانهای جدید و گاهاً مرموز برخورد می‌کنیم. یکی از آنها ساختمانی در ازگل است که با سرمایه گذاری ژاپنی‌ها تاسیس شده که خدمات ریلکسی ارایه می‌کند.


اولین بانک مغز در کشور راه اندازی شد
اولین بانک مغز ایران در راستای افزایش مطالعه محققان روی بیماریهای عصبی در دانشگاه علوم پزشکی ایران راه اندازی شد. با وجود این مرکز انجام پژوهش در زمینه ام اس و آلزایمر ممکن می‌شود.


40 شاخه گل نرگس معادل قیمت یک بشکه نفت
گل نرگس آنقدر ارزشمند است که ۴۰ تا ۵۰ شاخه از این گل با قیمت داخلی هم برابر قیمت یک بشکه نفت است.


پراستفاده‌ترین نرم‌افزار اندرویدی جهان کدام است؟
اگر بخواهید حدس بزنید کدام اپلیکیشن اندرویدی در سه‌ماهه پایانی سال 2015 بیشتر از سایرین استفاده شده است چه می‌گویید؟ فیس‌بوک؟ واتس‌اپ؟ کروم؟ اینستاگرام؟ خیر اشتباه می‌کنید! پاسخ این پرسش احتمالاً کمی تعجب‌آور خواهد بود.


ظرفیت گورستان جدید پایتخت چقدر است؟
شهروندان تهرانی دیگر نگران دفن مردگانشان نباشند از سال دیگر احداث گورستان جدید پایتخت با ظرفیتی مشابه بهشت زهرای کنونی آغاز خواهد شد.


لوبانف دروازه‌بان اول است یا سوشا؟!
با اینکه به نظر می‌رسید اطراف باشگاه پرسپولیس آرام‌تر از گذشته شده و آنها به آرامش رسیده‌اند اما باید در انتظار یک دردسر جدید برای این تیم و باشگاه باشیم.


دلیل سیاهی رفتن چشم چیست؟
کاهش فشار خون عامل اصلی در سیاهی رفتن چشم هنگام بلند شدن است.


تولید «محصولات تراریخته» در قبضه مافیای سازندگان سلاح‌های کشتار جمعی جهان
عضو هیأت رئیسه انجمن ارگانیک ایران ضمن تأکید بر اینکه تولید محصولات تراریخته توسط محققین ایرانی در آزمایشگاه مایه افتخار و مباهات است، از شکل‌گیری مافیای تجارت محصولات تراریخته توسط بزرگترین سازندگان سلاح های کشتار جمعی جهان خبر داد.


کلاس برجام در مدارس متوسطه تهران
آموزش و پرورش شهر تهران در نظر دارد «کلاس برجام» را که شامل 4 ساعت مطالعه و تحقیق با موضوع برجام است به عنوان فوق برنامه یا فعالیت‌های مکمل درس تاریخ در مدارس دوره متوسطه دوم برگزار کند.


مچ بندی که وضعیت سلامتی را کنترل می کند !
یک محقق ایرانی در دانشگاه برکلی آمریکا همراه با همکارانش مچ بند هوشمندی ساخته اند که با تحلیل داده های حاصل از اندازه گیری مواد شیمیایی عرق بدن، وضعیت سلامت فرد را تحت نظر قرار می دهد.


8 فایده بی نظیر ماساژ پاها قبل از خواب
پاها، پایین ترین عضو بدن مان هستند که همه شنیده ایم به آن قلب دوم بدن هم می گویند. اما چقدر به سلامت شان اهمیت می دهیم؟ هر روز از آنها کار می کشیم و وزن بدن مان را به آنها تحمیل می کنیم، و در ازدحام مشغله هایی که داریم گاهی واقعا فراموش می کنیم که این عضو بسیار فعال هم نیاز به تیمار و رسیدگی دارد.


ساخت مرگبارترین گلوله
یک شرکت ساخت مهمات اما حالا گلوله‌‌ای را تولید کرده که مرگبارترین گلوله سلاح‌های کمری شناخته می‌شود.


محاکمه پسر وزیر خارجه فرانسه
'توما فابیوس' پسر 34 ساله 'لوران فابیوس' وزیر امور خارجه فرانسه، روز گذشته (جمعه) چند ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.


فاضلاب جنوب تهران آلوده‌ترین آب دنیاست
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه فاضلاب جنوب تهران که برای صیفی‌کاری و آبیاری زمین‌های کشاورزی به کار می‌رود و به فضولات انسانی آلودترین آب جهان است گفت: گرفتاری جامعه استرس‌زا بیشتر از آلودگی آب است.


یکی از سه زندانی فراری کالیفرنیا خودش را تسلیم کرد
بک دونگ، یکی از سه زندانی فراری در کالیفرنیا خودش را تسلیم کرده است.


جزییات اعطای وام مرابحه به فرهنگیان
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزییات اعطای وام مرابحه به فرهنگیان را اعلام کرد.


پرندگانی که تبدیل به پول می شوند!
زیر میز یا داخل خودروی پرنده‌فروش‌های فریدونکنار، پرنده‌های زنده‌ای وجود دارند که قرار است به دست مشتری‌های خاص برسند یکی از شکارچیان روزی ١٠‌میلیون تومان از شکار پرندگان مهاجر درآمد داشته، درحالی ‌که بسیاری از مردم کشور درآمد ماهیانه یک‌میلیون تومان هم ندارند.


خشم سعودی‌ها از مشاهده "علی ولی الله"!
چندی پیش در یکی از مدارس منطقه الشرقیه عربستان، پرچم این کشور با اضافه کردن عبارت "علی ولی الله" نصب شد و در زیر این تصویر ذوالفقار دیده می شد.


علت کاهش رشد قد ایرانیان!
رشد قد کودکان اروپایی نسبت به کودکان آسیایی بیشتر است.


افشای ترفندهای مقابله با هک در نهاد جاسوسی آمریکا
راب جویس از مدیران ارشد آژانس امنیت ملی آمریکا برخی نکات را برای در امان ماندن از مزاحمت‌ها و هک‌های آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرده است.


پشه ای که ادم کش است! +عکس
سازمان بهداشت جهانی درباره گسترش ویروس زیکا در سراسر قاره امریکا هشدار داد.


تصویری ناراحت کننده از کودک آزاری
تصویر زیر مربوط به تاتوی اسم پدر روی دست کودک 2 ساله است.


مسؤولان رژیم آل‌سعود این گونه از زندانیان اعتراف می‌گیرند +تصاویر (18+)
خنده‌دارترین جوک سال 2015 را می‌توان ریاست رژیم سعودی بر کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد دانست؛ رژیمی که اقدامات ضد حقوق بشری و گردن‌زدن‌ها و شکنجه‌های فجیعش علیه زندانیان، شهره عام و خاص است و از زیر عبای مفتی‌هایش، القاعده‌ها و داعش‌ها و النصره‌ها بیرون آمده‌اند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار