اخبار برگزیده فضای مجازی؛

سرقفلی 7 میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگی/ اعلام حکم اغتشاش‌گران بیمارستان فاطمی اردبیل

فریب تخفیف‌ تن‌ماهی‌ها را نخورید!، اعلام حکم اغتشاش‌گران بیمارستان فاطمی اردبیل، یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند، رئیس سازمان بدر از حمله تروریستی جان بدر برد، جسد سرنشین هواپیمای سبک تفریحی پیدا شد و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

فریب تخفیف‌ تن‌ماهی‌ها را نخورید!
به گزارش ایسنا، در حالی که رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از تخفیف 50 درصدی تن ماهی و بی‌نصیب ماندن مصرف‌کنندگان از این امر خبر داده، دبیر سندیکای صنایع کنسرو اعلام کرد که واحد‌های تولیدی زیر‌پله‌ای به منظور افزایش فروش خود تخفیف‌ قائل می‌شوند.محمد میررضوی درباره تخفیف 2500 تومانی تن ماهی که البته به جیب عمده‌فروشان می رود، گفت: واحدهای تولید تن ماهی که استاندارد و تحت نظر وزارت بهداشت هستند چنین تخفیف‌هایی را ارائه نمی‌کنند.میررضوی گفت: ارائه تخفیف‌های 50 درصدی برای فروش تن ماهی از سوی واحدهای تولیدی غیر مجاز که اصطلاحا زیر پله‌ای نامیده می‌شوند، به منظور افزایش فروش صورت می‌گیرد و خریداران باید هنگام خرید به برند و علامت استاندارد تن ماهی توجه کنند.وی تعداد واحد‌های تولید تن ماهی را 120 واحد عنوان و اظهار کرد: از این تعداد 70 درصد آن‌ها به صورت غیر مجاز و زیر پله‌ای‌ها فعالیت می‌کنند.

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو
به گزارش میزان، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعیین سرقفلی هفت میلیونی برای دست فروشی در مترو چهار راه ولیعصر توسط سودجویانی که اقدام به ساماندهی غیرقانونی این افراد کرده‌اند، گفت: برای مقابله با دستفروشی در مترو به حمایت قوه قضائیه نیاز داریم.اقبال شاکری با اشاره به اشخاصی که به کسب درآمد از این طریق می پردازند گفت: این ها به طور قطع مزاحمت هایی را برای مردم در مترو ایجاد می کنند.وی بابیان این که بر اساس شنیده های غیر رسمی هر دست فروش مترو حدود 350 تا 850 هزار تومان درآمد دارد، خاطرنشان کرد: در گذشته تذکر و پیگیری هایی در جلسه های کمیسیون عمران در خصوص دست فروشی در قطاری شهر و حومه ارائه شده است.

اعلام حکم اغتشاش‌گران بیمارستان فاطمی اردبیل
به گزارش فارس رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متهم ردیف اول در این پرونده که در فیلم پخش شده نیز شرایط و وضعیت او آشکار بود و با آلات ضرب و جرح به دفعات با مسئولان امنیتی و نگهبان درگیر شده بود به 7,5 سال حبس محکوم شد.حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی افزود: متهم ردیف اول علاوه بر حبس به 115 ضربه شلاق و 2 سال تبعید نیز به ایرانشهر محکوم شده است.وی تصریح کرد: از بین 9 متهم پرونده یک نفر از آن‌ها تبرئه شده و هشت نفر دیگر به حبس و شلاق محکوم شدند.رئیس کل دادگستری استان اردبیل عنوان کرد: احکام صادر شده قطعی بوده و قابلیت اجرا دارد.

بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگی
به گزارش جوان، چندی قبل دختر جواني به اداره پليس رفت و گفت كه مرد جواني تهديد كرده عكس‌هاي خصوصي‌اش را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كند.شاكي در توضيح ماجرا گفت: من دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي تهران هستم. مدتي قبل در شبكه‌هاي اجتماعي در حال وب‌گردي بودم كه با صفحه اختصاصي مردي به نام شهرام مواجه شدم. او در صفحه‌اش علاوه بر عكس، شماره تلفن همراهش را نيز گذاشته بود. چند روزي گذشت تا اينكه وسوسه شدم و با شماره تلفن او تماس گرفتم. او خودش را مردي پولدار و مهندس‌ سرشناسي معرفي كرد و با چرب زباني اعتماد مرا جلب كرد. بعد از اين ارتباط تلفني و اينترنتي ما ادامه داشت و هر روز كه مي‌گذشت بيشتر به شنيدن حرف‌هايش علاقه‌مند مي‌شدم، تا جايي كه تصميم گرفتم او را از نزديك ببينم. اولين روزي كه او را در پارك ديدم، با سر و وضعي مرتب آمده بود و مرا به رستوراني دعوت كرد. مدتي كه گذشت شهرام به من ابراز علاقه كرد و از من خواستگاري كرد. تا اينكه چند روز قبل شهرام گفت قصد دارد خانواده‌اش را براي خواستگاري به خانه‌مان بفرستد. گفت كه مادرش مرا به خانه‌شان دعوت كرده تا قبل از خواستگاري با من آشنا شود اما من قبول نكردم و خواستم خانواده‌اش براي خواستگاري من به خانه ما بيايند و با پدر و مادرم حرف بزنند. شهرام وقتي با جواب منفي من روبه‌رو شد، بهانه آورد و گفت كه مادرم گفته قبل از ازدواج بايد مرا ببيند. او از من خواست چند عكس خصوصي‌ام را از طريق شبكه‌هاي اجتماعي برايش بفرستم تا به مادرش نشان دهد. من هم فريبش را خوردم و تعدادي از عكس‌هاي خصوصي‌ام را در اختيار او قرار دادم. بعد از آن از شهرام و خانواده‌اش خبري نشد. چند روز قبل با شهرام تماس گرفتم تا جوياي حالش شوم اما در كمال ناباوري مرا تهديد كرد كه قصد دارد عكس‌هاي خصوصي‌ام را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كند. ابتدا فكر كردم شوخي مي‌كند و قصد اذيت دارد اما وقتي تلفن را قطع كردم، شهرام دوباره تماس گرفت و گفت تصميمش جدي است. او علاوه بر اخاذي از من، پيشنهاد شرم‌آوري داد و گفت اگر قبول نكنم تهديدش را عملي مي‌كند. به همين خاطر به اينجا آمدم تا از شهرام شكايت كنم.پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور بازپرس دادسراي ناحيه 34 در اختيار كارآگاهان مبارزه با جرائم اينترنتي قرار گرفت. كارآگاهان در نخستين گام موفق به شناسايي شهرام در فضاي مجازي شدند و همچنين تحقيقات نشان داد حرف‌هاي شاكي درست است و متهم قصد انتشار عكس‌هاي خصوصي دختر جوان را دارد. سرانجام مأموران پليس با آموزش به شاكي متهم را در يك قرار صوري بازداشت كردند.متهم ابتدا در بازجويي‌ها با تناقض‌گويي قصد فريب پليس را داشت اما وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد به جرم خود اعتراف كرد. وي گفت:مدتي قبل در شبكه‌هاي اجتماعي با شاكي آشنا شدم. من به او پيشنهاد ازدواج دادم تااينكه در پاركي يكديگر را ملاقات كرديم. وقتي فهميدم دختر پولداري است تصميم به اخاذي گرفتم. به همين خاطر نقشه‌هاي زيادي را طرح كردم تا اينكه به بهانه خواستگاري تعدادي از عكس‌هاي خصوصي‌اش را به دست آوردم. پس از اين براي اخاذي از او تهديد كردم كه عكس‌هايش را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كنم. اما قبل از هر اقدامي دستگير شدم. تحقيق از متهم از سوي كارآگاهان ادامه دارد.

یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند
به گزارش فارس حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه تولید گاز ایران تا 4 سال آینده به یک میلیارد متر مکعب در روز می رسد، گفت: ما نه تنها وظیفه تأمین انرژی بلکه وظیفه تأمین منابع مالی دولت را نیز برعهده داریم، چنانکه بیش از یک سوم یارانه را ما تأمین می‌کنیم.

رئیس سازمان بدر از حمله تروریستی جان بدر برد
به گزارش تسنیم، سرهنگ «کاوه غریب» رئیس پلیس شهر «داقوق» در جنوب کرکوک، اعلام کرد: «هنگام عزیمت "بدر هادی العامری" فرمانده سپاه بدر از کرکوک به سمت بغداد، عناصر مسلح داعش کاروان خودروی حامل وی را گلوله‌باران کردند و در این میان یکی از محافظان وی کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.»در این حادثه آسیبی به هادی العامری وارد نشده است. این دومین باری است که رئیس سازمان بدر هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد. پیش از این در انفجار بمبی در استان دیالی سه تن از محافظان وی زخمی شده بودند.به گفته رئیس پلیس شهر کرکوک، زخمی‌های این حادثه که حال 3 تن از آنها وخیم است، به بیمارستانی در کرکوک منتقل شدند.

جسد سرنشین هواپیمای سبک تفریحی پیدا شد
به گزارش ایرنا، معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان جسد سرنشین هواپیمای دو نفره سبک که در شهرستان تنکابن سقوط کرده بود امروز - دوشنبه - در سواحل ' تیلورسر ' نشتارود پیدا شد.علی نبیان گفت: نیروهای جستجوگر هلال احمر ساعت 4.30 دقیقه بامداد امروز موفق شدند جسد سرنشین این هواپیمای سبک تفریحی که تبعه کشور عربستان بود را پیدا و از آب بیرون بکشند.وی اضافه کرد: تلاش ها برای پیدا کردن جسد خلبان این هواپیما همچنان ادامه دارد.

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

پوشش یک زن انقلابی در بهمن 57+ عکس
تصویری که مشاهده خواهید کرد زنی است از خیل همان ملت که با حجاب انقلابی خود در حال تظاهرات است. این عکس در بهمن 57 و در یکی از خیابان های پایتخت به ثبت رسیده است.

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

مجازات داعش برای شراب‌خواری+ عکس
داعش تصاویر شلاق زدن علنی یک نفر را به دلیل شراب خواری در اینترنت منتشر کرد.

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

سرقفلی 7میلیونی برای دستفروشی در مترو/بازداشت مرد ‌هوسران در قرار ساختگي/یک سوم یارانه نقدی را گاز تامین می‌کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار