هیولای شیطانی در تالاب انزلی!(عکس)/نقشه‌ای که درگیری خطرناک عربستان و ایران را توضیح می‌دهد

خون بازی درخانه های خالی،مصاحبه با جلادی که شیخ نمر رابه شهادت رساند،هیولای شیطانی درتالاب انزلی!و...بخشی ازگزیده اخباروبگردی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.



خانم ها چگونه همسر ایده آل خود را پیدا می‌کنند؟

یک مرد ایده‌ال همسرش را شریک زندگی می‌داند و خود را در کنار او حس می‌کند نه در مقابلش. خبر ایرانی: برخلاف تصور خیلی از افراد، زنان در انتخاب همسر به عقل رجوع کرده و بدنبال یک تکیه‌گاه هستند و مردانی که دارای صفات خاصی هستند در بین خانم‌ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.



مردگان«فشن» در گورستان پایتخت

سبک غلط عزاداری‌های پرخرج برای اموات به گورستان‌ها هم رسیده و چشم و هم‌چشمی‌ها موجب شده تا تصاویر حک شده بر روی سنگ‌های قبور به نمایشگاه فشن و خودنمایی بازماندگان تبدیل شود.






دستگیری بزرگترین قاچاقچی جهان در مکزیک

«خواکین گوسمن لوئرا» معروف به «اِل چاپو»، قاچاقچی بزرگ مکزیکی که پیش از این چند بار از زندان گریخته بود یک بار دیگر دستگیر شد.



اسکناس دلار کم داریم!

دبیرکل انجمن حسابداری ایران با بیان اینکه بانک مرکزی نتوانسته ۱۰ میلیارد دلار خانگی را روانه نظام بانکی و بازار کند، از شایع شدن پولشویی در بازار ارز خبر داد و گفت: اکنون لاشه اسکناس (دلار) کم داریم و مردم متوسط به سمت خرید ارز می‌روند.


توان مقابله ایران با آل‌سعود/تجهیزات آل سعود بیشتر اما ایران پیروز است
نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ نوشت: ایران دارای نیروی انسانی عظیمی بوده، اما عربستان سعودی از فن آوری بیشتر و برتری برخوردار است. در یک جنگ عادی و کلاسیک ایران احتمالا در مقابل رقیب خود شکست خواهد خورد. اما در یک جنگ نامتقارن می تواند آن را جبران کند.


در پی تهدید بمب گذاری فرودگاه لس آنجلس تخلیه شد

شبکه خبری آمریکایی 'ای.بی.سی نیوز' گزارش داد: به دنبال تهدید بمب گذاری نامشخص، ترمینال شماره 1 فرودگاه بین المللی لس آنجلس تخلیه شد.



پنج ایرانی در میان متهمان تعرض جنسی در کلن

رئیس پلیس کلن به دنبال جنجال تعرض‌های جنسی در شب سال نو در کلن از کار خود برکنار شده است. همزمان اعلام شده که در میان کسانی که به اتهام دست داشتن در این تعرض‌ها بازداشت شده‌اند ۱۸ پناهجو حضور دارند که پنج نفر آنان ایرانی هستند.



تفاوت ایبوپروفن با استامینوفن

ایبوپروفن که داروی ضدالتهابی غیر استروئیدی است می‌تواند میزان التهاب بدن را کاهش دهد در حالی که داروی استامینوفن هیچ خاصیت ضدالتهابی ندارد و به همین دلیل مصرف آن برای تسکین درد ناشی از ورم زانو توصیه نمی‌شود.



خانه مجلل اشرف پهلوی در نیویورک + تصاویر

با انتشار خبر درگذشت اشرف پهلوی روزنامه نیویورک تایمز تصاویری را از خانه مجلل وی منتشر کرده که قیمت آن...


آلودگی هوا چه بر سر بزرگترین ارگان بدن می‌آورد؟

استان اصفهان با گستردگی و تنوع اقلیمی خاصی که دارد در حوزه بیماری‌های پوستی با مشکلات مختلفی رو به رو است. همچنین آلودگی هوا در اصفهان نیز بر پوست تأثیرگذار است و بنابراین تحقیق و شناسایی این امراض نیازمند پیگیری و تلاش است تا پیشگیری و درمان لازم در برابر بیماری‌های پوستی انجام شود.



سرباز هست، سربازخانه نیست!/ چه‌کسی پاسخگوی عمر هدر رفته جوانان متقاضی خدمت سربازی است؟

عمری که تلف می‌شود. این تعبیر بسیاری از جوانانی است که بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، دفترچه‌های اعزام به خدمت سربازی را ارسال کرده اما زمان اعزام آن‌ها به سربازی ۱۰ تا ۱۲ ماه بعد تعیین می‌شود و اینچنین، با احتساب مدت سربازی...



کدام معلمان سال آینده رتبه بندی می‌شوند؟

طرح رتبه‌بندی معلمان که ارتقای مهارت‌های تخصصی معلمان را دنبال می‌کند با وجود تمام فراز و نشیب‌ها و حواشی که داشت سرانجام در مهرماه امسال برای بخش بزرگی از فرهنگیان به اجرا در آمد و مسئولان آموزش و پرورش در همان زمان اعلام کردند که امسال فاز اول رتبه بندی اجرا شده و در سال 95 شاهد اجرای فاز جدیدی از آن خواهیم بود که تغییرات بسیاری با آنچه اکنون اجرا شده خواهد داشت.



وقفی به قدمت یک عمر

زوج سال‌خورده خرم‌دره‌ای، ساختمان دو طبقه‌ای را که حاصل یک عمر زندگی آن‌ها بود وقف انجمن حمایت از بیماران کلیوی در خرم‌دره کردند.


نقشه‌ای که درگیری خطرناک عربستان و ایران را توضیح می‌دهد +تصویر

«در این صورت خانواده سلطنتی عربستان دیگر تعدادی ورشکسته 80 ساله خواهند بود که تنها مقدار زیادی رنگ ریش و نسخه های ویاگرا [داروی تقویت جنسی] برایشان باقی مانده است...»


سوشا مکانی آزاد شد

سوشا مکانی پس از گذشت ۵ روز با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شد.




قتل به خاطر تفاله چای!
پرتاب تفاله چای از پنجره طبقه دوم یک ساختمان قدیمی، جنایت هولناکی را در منطقه فلاح تهران رقم زد.


شاه در مشت این زن بود

درست 80 سال پس از روزی که اشرف پهلوی همراه پدر (‌رضا شاه) و به اتفاق چند تن دیگر از زنان خانواده در 17 دی 1314 برای اولین بار بدون‌ حجاب در جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌سرای عالی شرکت کرد، در 17 دی 1394 در 96 سالگی در مونت‌کارلوی فرانسه درگذشت.


عاقبت 9 فرزند رضا خان چه بود؟

اگرچه اشرف و محمدرضا در یک روز متولد شدند و ظاهرا بنا بود سرنوشت دوقلوهای رضا‌خان به هم گره بخورد، اما برخلاف پیش‌بینی، اشرف ٣٥ سالی بیشتر از برادرش عمر کرد. منابع خبری محل مرگ او را مونته‌کارلو در موناکو اعلام کردند.


چین بدنبال 20 ماموریت فضایی در 2016
شرکت علوم و فنون و هوا فضای چین اعلام کرد که برای سال جاری میلادی (2016)، بیست ماموریت فضایی در زمینه های مختلف برای این کشور برنامه ریزی شده است.




۷.۵ میلیارد انسان روی زمین اما یکی از آن ۹ نفر فرشته را نجات می‌دهند

می‌گویند تنها ۹ نفر از جمعیت ۷.۵ میلیاردی روی زمین می‌توانند فرشته کوچک قصه ما را نجات دهند. تازه اگر نمونه خون آنها در شبکه جهانی بانک خون موجود باشد؛ اگرنه فرشته نیز به سرنوشت آنهایی دچار می‌شود که نمونه مناسب پیدا نکرده‌اند.



خون بازی در خانه های خالی ١٨+

این روزها عده ای از جوانان به دنبال خانه های خالی ای میگردند تا در آنجا تفریحات وحشتناکی را برای خود دست و پا کنند!نمی دانم تا به حال اسم این تفریح را شنیده اید یا نه اما اسمش هم وحشتناک است!...


فرزندآوری بیشتر، پیری دیرتر

گرچه مادر شدن تجربه ای ارزشمند است، اما با توجه به برخی مشکلات طبیعی همچون شب بیداری، بیماری و یا تغذیه کودکان، احتمالا بیشتر زنان بعید می دانند که فرزندآوری بیشتر، پیری دیرتر را برای آنان به همراه داشته باشد.



ناگفته‌هایی از روابط خصوصی شاه و اشرف‌ پهلوی

خداوند متعال غریزه جنسی را در انسان به ودیعه نهاد تا این امر فرآیندی برای ازدواج و آرامش انسان گردد ولی گویا این غریزه بلای جان ولیعهد ایران گردیده بود.


خودروی بدون راننده با باند فرود و پهپاد

اتومبیلی که خودش رانندگی می‌کند و یک باند فرود و یک پهپاد هم دارد، به معنی ماشین‌سواری جلوتر از زمان است و تنها از عهده «رینسپید» بر می‌آید که چنین خودرویی بسازد. در ادامه همراه باشید.



هیولای شیطانی در تالاب انزلی! +عکس

یک گل زیبا با رشد سریع خود به هیولایی شیطانی در تالاب انزلی تبدیل شده و نفس گونه‌های جانوری و گیاهی تالاب را به شماره انداخته است.



اقدام کینه توزانه ترکیه درقبال ایران و روسیه/برقراری مجدد ویزای ترکیه

ترکیه بر اساس توافقی که با اتحادیه اروپا برای حل بحران مهاجران انجام داده است، از ماه ژوئن از اتباع 89 کشور که قبلاً برای ورود به این کشور نیازی به دریافت ویزا نداشتند، ویزا دریافت خواهد کرد.نام روسیه و ایران نیز در بین این کشورها دیده می شود.



افزایش ذخایر جهانی واکسن خوراکی وبا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: ذخایر جهانی واکسن خوراکی وبا با حضور سومین تولیدکننده آن دو برابر می‌شود.



3 خودرو «ستاره»شان را از دست دادند

کیفیت سه خودروی جک S5، وولیکس C30 و رانا تولیدی در آذر ماه امسال کاهش یافته است.





برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار