قلیان را چه کسی اختراع کرد؟/زندگی واقعی دخترانِ مدل از نزدیک/ماجرای حقوق میلیاردی 2 مدیر

در این بسته‌ی خبری، گلچینی از بهترین عناوین خبری سرویس وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه  را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.


حقوق چه کسانی در سال ۹۵ از مالیات معاف می‌شود؟

دولت در لایحه بودجه ۹۵ کل کشور پیشنهاد کرد، حقوق زیر ۱.۳ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شود.



بانک مرکزی بانک ها را جریمه کرد

بنا بر پیشنهاد سازمان مدیریت در پیش نویس لایحه برنامه ششم، بانک مرکزی می‌تواند، علاوه بر اختیارات قانونی خود مقرر در قانون پولی و بانکی کشور، حسب مورد ۴ اقدام نظارتی و انتظامی را نیز در قبال بانک‌ها و موسسات اعتباری غیر بانکی متخلف اعمال نماید.


زندگی واقعی دخترانِ مدل از نزدیک

اشلی میرز، استادیار دانشگاه نیویورک، جهت تالیف کتابی در مورد زندگی واقعی دخترانِ مدل حتما نباید وارد دنیای نا‌شناخته آن‌ها می‌شد، چرا که او به دلیل حضور کوتاه مدتش در دنیای مد، از نزدیک با این دنیای افسارگسیخته آشنا بود.



شروط جدید دولت برای معافیت سربازان غایب + نرخ جریمه‌ها
دولت در لایحه بودجه ۹۵ پیشنهاد داده مشمولان دارای بیش از ۵ سال غیبت، با پرداخت جریمه می‌توانند از خدمت وظیفه عمومی معاف شوند؛ این درحالی است که ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت خود با این طرح برای مشمولان دارای بیش از ۹ سال غیبت خبر داده بود.


آیا ایران می تواند ناوگان هوایی خود را تجهیز کند؟
تاخیر، عدم کیفیت پرواز و در نهایت سانحه سه کلمه ای ایست که نشان دهنده وضعیت امروز ایرلاین ها و هواپیماهایی است که در آسمان ایران به پرواز در می آیند. درواقع می توان گفت ناوگان هوايي ايران يكي از پرمشكل‌ترين بخش‌هاي حمل و نقل در دهه‌هاي اخير بوده است...



حیات ۲۷۵ گونه پرنده در خطر

حدود یک‌ششم اولین تالاب بین‌المللی ثبت‌شده در کنوانسیون رامسر و ذخیره‌گاه زیست‌کره در مازندران خشک شده است.


آنفلوآنزا فروکش کرد/موج دوم در راه است

رئیس اداره مراقبت از بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به فروکش کردن بیماری آنفلوآنزا در کشور، بر انجام اقدامات حفاظت فردی و خود مراقبتی جهت پیشگیری از موج دوم این بیماری تاکید کرد.


خانه ای مدرن ولی 700 ساله! +عکس

اگر هیچ گاه هوس زندگی در غار به سرتان نزده، احتمالا امروز پشیمان خواهید شد!


قلیان را چه کسی اختراع کرد؟

قهوه تقریبا صد سال پیش از تاسیس حکومت صفوی وارد ایران شده بود ولی در این دوره با گسترش تجارت از هند به واسطه پرتغالی‌ها و انگلیسی‌ها، رواج پیدا کرد.



ماجرای حقوق دو مدیری که ۴۴۰ میلیون تومان بود!

یک عضو موظف هیئت مدیره با حضور ماهیانه ۴ ساعت ۳۰ میلیون تومان حقوق دریافت کرده ا




این جوان برای تغییر جنسیت تا پای مرگ رفت

«امیرعلی» 30 ساله است؛ یک ترنس. آرام صحبت می‌کند. جمله‌ها را با مکث‌های کوتاه به هم پیوند می‌دهد. سخت بشود عصبانی‌اش کرد؛ اینجور به نظر می‌آید. هفت‌خوان تغییر جنسیت را گذرانده. روزهای پریشانی، این پا و آن پا کردن برای فاش کردن حقیقت وجودش، مراجعات پی در پی به متخصصان که ثابت کند به‌راستی همان است که ادعا دارد، گرفتن جواز جراحی و خود جراحی. شنیدن اسم جراحی، تنش را می‌لرزاند. چقدر سخت بود این خوان آخر ...



عکس:جنازه بروس لی!

جسد "بروس لی" قهرمان پرآوازه سینمای ورزش های رزمی




معجونی معجزه‌ آسا برای نجات سیگاری ها

این نوشیدنی باید همیشه در یخچال نگهداری شود. می‌توانید آن را مانند یک معجون هر روز صبح و عصر مصرف کنید.



با همسر عصبانی چگونه رفتار کنیم؟

لطفاً از عصبانیت های همسرتان غول نسازید. شما می توانید در بهبود این وضعیت مؤثر باشید. چگونه؟ کافی است اولاً از سرایت عصبانیت او به خودتان پیشگیری کنید، دوماً دلایل عصبانیت او را بشناسید و سوماً بدانید با یک همسر کثیر الخشم باید چطور رفتار کنید!


به پرندگان مهاجر غذا ندهید

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه از مردم و انجمن های کمک به حیوانات خواست که در فصل سرما خود سرانه به پرندگان مهاجر دانه ندهند.


نخستین گل در فضا شکفت

برای نخستین بار گلی در شرایط بی وزنی و فضا در ایستگاه فضایی بین المللی شکفت.


هشت کشوری که نفت را کمتر از هزینه تولید آن می‌فروشند

شرکت بین‌المللی «Rystad Energy» متخصص در تحقیقات و مشاورات انرژی، در گزارش خود اعلام کرد 8 کشور هم‌اکنون هر بشکه نفت را به قیمتی کمتر از هزینه تولید آن می‌فروشند.


کودک 6 ساله بااستعدادی ناب مورد توجه رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید اسپانیا کودک 6 ساله ای که استعداد فوق العاده ای در زمینه فوتبال دارد را زیرنظر گرفته است.



خداحافظی دستفروشان با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی پایتخت از برخورد با دستفروشان مترو با همکاری پلیس خبرداد.



جنجال مبلغ سعودی درباره ازدواج دختران

"محمد العریفی" مبلغ وهابی سعودی که مسائل مهمی چون شتاب جوانان سعودی برای پیوستن به داعش و جنایات این گروه را در عراق و سوریه نادیده گرفته است، بار دیگر با طرح مساله رضایت دختران مجرد به ازدواج به عنوان زن دوم، جنجال به پا کرد.



گران قیمت ترین بازیکن پرسپولیس بازگشت+تصاویر

مایکل اومانیا که در طول چند روز گذشته از سوی باشگاه از حضور در تمرینات گروهی منع شده بود، امروز به همراه بازیکنان دیگر به تمرین پرداخت.



کشتار خانواده کرد بر سر سفره صبحانه+تصاویر
در حمله روز گذشته نیروهای نظامی و امنیتی ارتش ترکیه به یک منزل مسکونی در شهر دیاربکر واقع در جنوب شرقی این کشور، اعضای یک خانواده از اقلیت کرد قتل عام شدند.




مهمانداران قدیمی‌ترین راه‌آهن کشور بیکار شدند

مهماندارانی که شبانه‌روز در جهت آسایش مردم تلاش می‌کردند حال با اثرات رکود با اجرای طرح قطار شش‌تخته به اتوبوسی شرکت رجا ۵۰ نفر از مهمانداران قطار رجا در مراغه بی‌کار شده‌اند.


درآمد 400 میلیارد تومانی دولت از افزایش‌قیمت پیامک

دولت در لایحه بودجه سال آینده 400 میلیارد تومان را به عنوان درآمد حاصل از افزایش قیمت هر پیامک پیش‌بینی کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.