پدربزرگ خوش پوش 85 ساله!(عکس)/راز "جیب کوچک شلوار لی" فاش شد!/نفرت ایرانی ها از یک سلفی/ادعای هک تلگرام واقعی است؟

گزیده ای از اخبار جذاب گروه وبگردی را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.

نفت ارزان شد، چرا بنزین در ایران ارزان نشد؟


قیمت نفت همچنان روندی کاهشی دارد. با توجه به کاهش نرخ جهانی نفت و به‌دنبال آن، افت قیمت جهانی بنزین، انتظارات در این جهت است که نرخ بنزین در ایران نیز کاهش یابد، اما سوال این‌جاست که چرا بنزین در ایران به پیروی از کاهش قیمت نفت ارزان نشده است؟



کارگر با چه مزدی بالای خط فقر می‌رسد؟

در حالی به اعتقاد کارشناسان بازار کار ۸۰ درصد کارگران زیر خط فقر هستند، اما هنوز دولت ملاکی را برای این شاخص در نظر نگرفته تا بتواند حقوق و دستمزد کارگران را مطابق آن تعیین کند. امسال دستمزد کارگران بر چه اساسی تعیین خواهد شد؟



راز "جیب کوچک شلوار لی" فاش شد!

شلوار لی طرفداران بسیاری در دنیا دارد و همه آن‌ها مجهز به جیب کوچکی هستند که ما نمی‌دانیم چرا بر روی شلوار لی دوخته می‌شود؟ اگر این سوال برای شما پیش آمده پس حتما ادامه مطلب را بخوانید.



بارداری در کلمبیا ممنوع شد!
با شیوع ویروس زیکا در کشورهای آمریکای لاتین و تولد چندین هزار نوزاد با جمجمه کوچک تر از حد طبیعی، السالوادور و کلمبیا از زنان کشورشان خواستند فعلا باردار نشوند.


با خواستگار در چه زمینه‌هایی صحبت کنیم؟

در ملاقات های اولیه، باید بلد باشید زمان را مدیریت کنید و معاشرت را به سمتی پیش ببرید که به بهترین نتیجه و بیشترین شناخت برسید.




سینه پهلو چیست؟

یک فوق تخصص بیماری‌های ریه گفت: سینه پهلو یا پلومونی(Pneumonia) عفونت سنج ریه است و در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار شایع است.



آیا تزریق پنی‌سیلین باعث فلجی می شود ؟

معاون فنی و قائم مقام مدیرکل نظارت بر دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو، در مورد ادعای فلج شدن در اثر تزریق پنی‎سیلین در فضای مجازی، توضیحاتی ارائه داد.



هرگز از عدد "۱۲۳۴۵۶" استفاده نکنید
متداول ترین رمزهای عبور کاربران جهانی توسط یک شرکت امنیتی آنلاین آمریکایی منتشر شد.



تکذیب شایعه قطع یارانه افراد فاقد کارت ملی هوشمند

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه این شایعه که عدم تعویض کارت ملی سبب قطع یارانه افراد می‌شود را تکذیب کرد.



افشاگری دیگری درباره زندان مخوف گوآنتانامو

یکی از گاردهای سابق گوآنتانامو این مساله را افشا کرد که آژانس اطلاعاتی آمریکا (سیا) برخی از زندانیان را به "سایت سیاه" خود می‌برد تا دست به خودکشی بزنند و از دست آنها راحت شوند.



ظرفیت حافظه انسان چند برابر اینترنت است!

مطالعات اخیر محققان نشان می دهد ظرفیت حافظه انسان به اندازه نگهداری تمام اطلاعات موجود در فضای اینترنت است.



آنچه بلای جان 14 کودک زیر پنج سال شد!

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مرگ 14 کودک زیر پنج سال در 9 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: متأسفانه مرگ نیمی از کودکان در کاشمر بر اثر حادثه اتفاق افتاده است.


تانک‌ها مهرآباد را محاصره کردند

در ساعت 6 عصر سوم بهمن فرودگاه مهرآباد توسط مأموران فرمانداری نظامی بسته شد و در پی آن از ورود و خروج افراد و مسافران به فرودگاه ممانعت شد. در روز چهارم بهمن روز‌نامه‌ها تیتر زدند تانک‌ها مهرآباد را محاصره کردند.



اظهارات بی‌شرمانه سفیر عربستان در عراق درباره ایران و مراجع شیعه

الزبیدی وزیر حمل و نقل عراق به ادعاهای سفیر عربستان در عراق واکنش نشان داد و اظهارات او را مخالف عرف دیپلماسی و دخالت در امور داخلی عراق توصیف کرده است.



غذای 600 میلیون تومانی +عکس

شاید بتوان این غذا را معجزه نوئل (کریسمس) نامید. در هر حال معجزه هم خرج دارد. بن اسپالدینگ سرآشپز بریتانیایی منویی شامی را برای شب نوئل پیشنهاد کرده که گرانترین شام جهان محسوب می‌شود.



ایران قدرت خرید 500 فروند هواپیمارا دارد!

رئیس اجرایی کاپا در اجلاس هوانوردی ایران گفت: اقتصاد ایران در 5 سال آینده توانایی جذب 300 هواپیما را دارد.



پدربزرگ خوش پوش 85 ساله! +عکس

اگرچه مد تمایل دارد از جمعیت جوان استفاده کند، اما این عکاس جوان و پدربزرگش ثابت کردند که شیک و عالی بودن در هرسنی می تواند اتفاق بیفتد، حتی در 85 سالگی!



شهیدی که دستش زودتر به بهشت رفت + تصاویر

شهید علی رضا نوری، قائم مقام لشکر 27 محمد رسول الله، در محله سردار شهر ساری به سال 1331 متولد شد.



نِفرت ایرانی ها از انتشار عکس تکان‌ دهنده

فردی که انتشار تصویرش با چندین فلامینگوی کشته شده در شبکه‌های اجتماعی موجب نفرت عمومی کاربران شده بود صبح امروز توسط نیروهای محیط زیست و پلیس امنیت بازداشت شد.



برف و طوفان، 166 پرواز در ژاپن را زمین گیر کرد

166 پرواز خطوط هوایی ژاپن به دلیل بارش برف سنگین در جنوب غرب این کشور لغو شد.



ناسا میخواهد در مریخ سیب زمینی بکارد!

اگر فیلم مریخی ( The Martian ) را دیده باشید، حتما می دانید که مارک واتنی ، فضانوردی بود که به تصور اینکه بر اثر حادثه ای در مریخ کشته شده بود ، توسط دیگر فضانوردانی که به این سیاره رفته بودند در مریخ جا گذاشته شد و وی برای ادامه حیات دست به کاشت سیب زمینی در این سیاره زد.



توطئه فوتبالی عربستان علیه ایران خنثی می‌شود؟

در جلسه روز دوشنبه که قرار است درباره‌ی ادعای موهوم سعودی ها مبنی بر "نبود امنیت کافی در ایران برای برگزاری دیدارهای فوتبال" تصمیم‌گیری شود، فدراسیون فوتبال ایران ناچار است با سیاستی حرفه‌ای و تمرکز بالا از حق ایران دفاع کنند.


پاسخ به شایعه مجروح شدن سردار سلیمانی +عکس
عکسی از قاسم سلیمانی که در مراسم سالگرد سردار شهید الله دادی حضور یافت.



۷ عادتی که شکمتان را چاق می‌کند

یکی از اولین سؤالاتی که در مهمانی ها و یا در مطب ها از کارشناسان و متخصصان تغذیه پرسیده می شود این است که چه کنیم تا شکمان کوچک تر شود و یا این که چرا شکمان هر روز بزرگ تر می شود؟ اگر این مسئله مشکل شما هم هست، خواندن این مقاله را از دست ندهید.


جراحی فک با روش هیپنوتیزم در مشهد+عکس
متخصصان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از روش بی دردی القایی توسط هیپنوتیزم موفق به انجام عمل جراحی فک شدند.


تخم کبوتر تأثیری بر زبان بازکردن کودک ندارد
مصرف تخم ‏پرندگان همچون تخم کبوتر به دلیل بالا بودن پروتئین بر رشد کلی کودک ‏مؤثر است اماخاصیت ‏ویژه‌ای ندارد که باعث آغاز تکلم آن شود.


10 مکان تخیلی که واقعی است!

همیشه در افسانه ها از مکان های تخیلی و افسانه ای گفته می شود. در این مطلب ۱۰ مکان تخیلی و افسانه ای که وجود واقعی دارند را به شما معرفی می کنیم.



پول های آزاده شده کجا هزینه می شود؟

آن‌طور که دولت اعلام کرده در هفته اول دوران پسابرجام بخش عمده‌ای از درآمدهای بلوکه شده کشور در آن سوی مرزها آزاد شده است؛ منابعی که البته هنوز میزان دقیقش معلوم نیست.



اعتراف تازه دانشمندان غربی به اعجاز قرآن

دانشمندان غربی، در این ویدئوکلیپ که مدت زمان آن 4 دقیقه و نیم است، اذعان دارند که قرآن کریم موضوع آفرینش انسان از سوی خداوند متعال را به شیوه‌ ماهرانه‌ای بیان می‌کند.



خطرناک‌ترین قاچاقچی دنیا در زندان چه می‌خواند

«دن‌ کیشوت» به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار ادبی جهان با چالشی تازه روبه‌رو شد؛ شاد کردن سلطان مواد مخدر در زندان.



م مثل مترو؛ ت مثل تأخیر و توقف!
قول‌ها را کنار بگذارید؛ هنوز ١١ ایستگاه از خط ٣ مترو تهران که طبق برنامه و اظهارات مدیرعامل شرکت مترو تهران قرار بود تا پایان سال ٩٤ تمام شود با وعده «پایان سال» باقی مانده است.



ادعای هک تلگرام واقعی است؟

آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام موضوعی است که طی ماه‌های اخیر با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم‌افزار در کشور، مورد سوءاستفاده برخی افراد یا شرکت‌ها قرار گرفته است.



ورشکستگی شوهرتان را در بلندگو نگویید
صفحه حوادث را که باز کنیم یکی از خبرهایی که خیلی به چشم می آید، ورشکستگی مرد و دادخواست زن برای طلاق است. زنانی که ادعا می کنند نمی توانند بی پولی و بیکاری شوهرشان را تحمل کنند.



جنایت وحشتناک صهیونیست‌ها در کشتن دختربچه 13 ساله
یک سرباز گارد امنیتی رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه و جنایت‌کارانه در کرانه باختری یک دختر بچه 13 ساله فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رساند.

 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار