ووشوکاران فردا راهی مسابقات جهانی می شوند

تیم های ملی ووشوی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی بامداد فردا چهارشنبه 20 آبان ماه راهی اندونزی می شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی ووشوی مردان و زنان کشورمان در دو بخش تالو (نمایشی) و ساندا (مبارزه) برای حضور در سیزدهمین دوره  مسابقات جهانی اندونزی که از 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود، بامداد فردا 20 آبان ماه تهران را به مقصد جاکاراتا ترک میکنند.

تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش ساندای مردان شامل جعفر شیرزاد وزن منفی 65 کیلوگرم، محسن محمد سیفی وزن منفی 70 کیلوگرم، سجاد عباسی وزن منفی 75 کیلوگرم، امیر فضلی وزن منفی 85 کیلوگرم و حمید رضا قلی پور وزن منفی 90 کیلوگرم هستند که با هدایت حسین اوجاقی بعنوان سرمربی و کیوان شیر آقایی و منصور نوروزی بعنوان مربی به اندونزی اعزام می شوند.

در بخش بانوان نیز سه سانداکار به اندونزی اعزام می شوند.صدیقه دریایی در وزن منفی 60 کیلوگرم ، شهربانو منصوریان در وزن منفی 65 کیلوگرم و مریم هاشمی در وزن منفی 70 کیلوگرم ، سه بانوی اعزامی به مسابقات جهانی هستند که زیر نظر ژانگ یو جیه بعنوان سرمربی و خدیجه زینال زاده بعنوان مربی تمرینات خود برای حضوری موفق در این میدان جهانی را پی گیری کرده اند.

تیم ملی ووشو در بخش تالو رضا خلف زاده در فرم های جی ین شو، چیانگ شو و چانگ چوان،  فرشاد عربی و طاهر قاسم خانی نیز در فرم های نن گون، نن دائو و نن چوان در مسابقات جهانی اندونزی در بخش انفرادی اجرای فرم دارند. همچنین محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی تالوکاران اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی هستند که در فرم دوئلین ( سه نفره) در این رقابت ها شرکت می کنند.

هدايت تيم ملي تالو در بخش آقایان بر عهده هو جين چيائو بعنوان سرمربی  و توحید اسدیان، احسان پیغمبری بعنوان مربی است.

یادآور می شود:تیم ملی تالو در بخش بانوان نیز متشکل شده از زهرا کیانی که فرم های  چانگ چوان، جین شو، چیانگ شو وهانیه رجبی که فرم های چانگ چوان، دائو شو، گون شو در مسابقات جهانی اجرا خواهند کرد و هدایت این تیم بر عهده الهام صادقی است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار