زینال زاده:

با تاکتیک و تکنیک جدید در مسابقات جهانی شرکت می کنیم

مربی تیم ملی ساندا گفت: با ورود (ژانگ یو جیه) سرمربی چینی جدید سانداکارانمان تغییرات فنی بسیاری کردند و با تکنیک و تاکتیک جدیدی به میدان جهانی می روند.

خدیجه زینال زاده مربی تیم ملی ساندا در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اظهار امیدواری از شرایط فعلی سانداکاران اعلام کرد: با وجودیکه خودم 9 سال عضو تیم ملی بودم، به جرات می توانم بگویم تاکنون چنین آرامش و جو دوستانه ای را در اردوهای تیم ملی ندیده بودم و این امر باعث شده تا بچه ها از نظر روانی بسیار آماده باشند و بدون هیچ دغدغه ای تمرین کنند.

وی ادامه داد: در رشته های رزمی آسیب دیدگی بسیار پیش می آید و من خوشحالم که در حال حاضر سانداکاران دچار هیچ آسیب دیدگی جدی نیستند . همچنین  با وجودیکه امسال برای نخستین بار براساس قوانین مسابقات جهانی ووشوکاران  قبل از هر دیدار وزن کشی دارند، از نظر وزنی نیز هرسه  سانداکار سر وزن هستند و در واقع هیچ دغدغه جسمی و روانی نداریم.

نایب قهرمان جهان در خصوص شرایط فنی سانداکاران گفت:سانداکاران اعزامی به مسابقات جهانی هر سه دارای عناوین خوب جهانی و آسیایی هستند و میادین بسیاری دیده اند و از نظر فنی خوشبختانه همیشه در آمادگی نسبی قرار دارند، اما هر ورزشکاری دچار نقاط قوت و ضعفی هست ، که با تمرینات و متد خاص آموزشی ژانگ یو جیه (سرمربی چینی) ضمن از بین رفتن نقاط ضعف ، نقاط قوت بچه ها تقویت شد وهمچنین  تغییر اساسی در تکنیک و تاکتیک سانداکاران بوجود آمد که امید می رود با این تغییرات نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

زینال زاده درباره پیش بینی نتایج مسابقات تاکید کرد: پیش بینی اینکه چند مدال و با چه رنگی بدست بیاوریم، غیرحرفه ای است.اما با توجه به شرایط آمادگی سانداکاران و تمرینات سختی که پشت سر گذاشتند به کسب مدال های خوشرنگ در مسابقات جهانی اندونزی امیدواریم.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار