اوجاقی: تکرار نایب قهرمانی دور قبل رضایت بخش است

سرمربی تیم ملی ساندا گفت: با توجه به پیشرفت ووشو در تمام دنیا تکرار نتیجه دور قبل برایمان رضایت بخش است.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در گذشته حریف جدی ما چینی ها بودند، اما هم اکنون همه کشورها برای کسب نتیجه و مدال می آیند و حتی برخی از کشورها علاوه بر استخدام مربی چینی،اردوها و تمرینات مشترکی را با چینی ها برگزار کرده اند و سطح کمی و کیفی تیم خود را افزایش داده اند.با توجه به این شرایط سطح مسابقات در اندونزی بسیار بالاست و با این اوصاف تکرار نتیجه دور قبل (نایب قهرمانی جهان) برای ما رضایت بخش است.
وی با تاکید بر آمادگی تیم ملی ساندا برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی اندونزی گفت: مسابقات بین المللی جام پارس، برگزاری اردوی مشترک و مسابقه با تیم ملی چینی و همچنین حضور در اردوهای مستمر به مدت چهار ماه به آماده سازی سانداکاران ایرانی کمک بسیاری کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سانداکاران تیم ملی در شرایط جسمی و روانی خوبی به سر می برند و از نظر تکنیک و تاکتیک نیز به آنچه مد نظر کادرفنی بوده است،رسیده اند و تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه مشکلات مالی فدراسیون به اردوها و ملی پوشان انتقال پیدا نکرد ،اظهار کرد: به رغم مشکلات مالی فراوان فدراسیون اما با درایت مسئولین فدراسیون توانستیم اردوها را با شرایط خوبی برگزار کنیم و خدا را شکر هیچ تاثیری در برنامه  ملی پوشان نداشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اکثر سانداکاران اعزامی به مسابقات جهانی میدان دیده اند و در شرایط خوب آمادگی هستند و نگرانی بابت عملکردشان ندارم و فقط کافی است آنچه فراگرفته اند را در میدان مسابقه پیاده کنند تا نتیجه خوبی را از آن خود کنند و برای کشور افتخارآفرینی کنند.
گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار