سانداکاران ايران حريفان جهاني خود را شناختند

مراسم قرعه کشي سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جهان ساعتی پیش در اندونزی برگزار شد و نمايندگان ايران حريفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان از فردا (شنبه) با حضور هزار ووشوکار از 82 کشور در شهر جاکارتاي اندونزي آغاز مي شد و تيم ايران در دو بخش ساندا و تالوي مردان و زنان به مصاف حريفان خود مي رود.
قرعه کشي رقابت ها امروز (جمعه) برگزار شد و نمايندگان ايران حريفان خود را شناختند.
براین اساس صديقه دريايي سانداکار وزن منفی 60 کیلوگرم کشورمان در دور نخست با نماينده پرو روبرو مي شود در صورت پيروزي، در دور دوم با سانداکاري از  ويتنام مبارزه می کند.
شهربانو منصوريان در وزن منفی 65 کيلوگرم در دور اول استراحت دارد و سپس با برنده پيکار استراليا و ويتنام روبرو خواهد شد.
همچنین دیگر بانوی سانداکار کشورمان مریم هاشمی در وزن منفی 70 کيلوگرم است که در نخستين گام به مصاف حريفي از قزاقستان مي رود و در صورت پيروزي، سانداکاري از روماني را پيش روي دارد.

در بخش آقایان نیز جعفر شیرزاد سانداکار وزن 65 کيلوگرم در اولين گام به مصاف ووشوکاري از آمريکا مي رود و سپس با ووشوکار فيليپينی رقابت خواهد کرد. 
محسن محمد سیفی قهرمان دو دوره جهان امسال در در وزن 70 کيلوگرم در این رقابت ها شرکت می کند که در ابتدا با سانداکاری از انگليس روبرو مي شود و سپس با برنده اندونزي و ويتنام مبارزه خواهد داشت.

در وزن 75 کيلوگرم نیز سجاد عباسي ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده است و در مرحله دوم با حريفي از برمودا مصاف مي دهد. عباسي در مرحله يک چهارم نهايي با سانداکاري از چين را روبرو خواهد شد و مبارزه سختی پیش رو دارد.

امیر فضلی نیز سانداکار وزن 85 کيلوگرم کشورمان ابتدا با قرعه استراحت مواجه شدو سپس با نماينده روسيه مبارزه مي کند. 

در وزن 90 کيلوگرم مردان، حميدرضا قلي پور ابتدا با سانداکاری از جمهوري چک روبرو مي شود و در ادامه با برنده آفريقاي جنوبي و سوئد مبارزه مي کند.

گفتنی است مسابقات ووشوی قهرمانی جهان از فردا شنبه 23 آبان ماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز نیز ادامه دارد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار