بانوان سانداکار پیش از اعزام به مسابقات جهانی

سانداکاران تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان آخرین مراحل تمرینی خود را قبل از اعزام به مسابقات جهانی اندونزی پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شهربانو منصوریان( دارنده دو طلای جهان و یک طلای آسیا) ، مریم هاشمی( دارنده دو طلای جهان) ، صدیقه دریایی(دارنده دو مدال طلای آسیا) سانداکاران تیم ملی ووشوی کشورمان دربخش بانوان هستند که پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله رقابت انتخابی و حدود چهار ماه اردو، 20 آبان ماه برای حضوری موفق در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی اندونزی ،عازم جاکارتا می شوند.

دریایی:صد در صد طلای جهان را از آن خود می کنم

صدیقه دریایی دارنده دو مدال طلای ووشوی آسیا درباره حضورش در مسابقات جهانی اندونزی گفت: : از ابتدای اردوها سانداکاران به نام جهان و آسیا حضور داشتند و ترکیب فوق العاده ای را برای رقابت و تمرین داشتیم ، برای اینکه جزو نفرات اصلی اعزامی شوم همانند سایر سانداکاران اعزامی زحمات فراوانی کشیدیم و چندین رقابت انتخابی را پشت سر گذاشتیم، علاوه بر آن وقتی چهار نفر در اردو بودیم توانستیم رضایت کادر فنی را جلب کنم و جزو سه نفر اصلی شوم .به همین دلیل ارزش جایگاهی که در آن حضور دارم را می دانم و تمام تلاشم را برای کسب نشان طلا به کار می بندم.

وی ادامه داد: حضور سرمربی چینی جدید (ژانگ یو جیه) بسیار مفید بود و توانستیم تکنیک و تاکتیک های جدیدی را از وی فرا بگیریم و سبک خاصی از تمرینات را تجربه کنیم و در حال حاضر در شرایط بسیار خوب آمادگی هستم و برای کسب بهترین نتیجه در کارنامه ورزشی خود تلاش می کنم.

سانداکار وزن منفی 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان تاکید کرد: با توجه به اینکه تمرینات سخت و متفاوتی را در این مدت در اردوها پشت سر گذاشتیم و همچنین آمادگی مطلوبی که در خود می بینم ، فقط به کسب اولین مدال طلای جهانی ام فکر می کنم و مطمئنم که این افتخار را برای کشورم به دست می آورم.

منصوریان: بدنبال کسب سومین مدال طلای جهان هستم

الهه منصوریان قهرمان دو دوره جهان و آسیا در خصوص اعزام به مسابقات جهانی اندونزی گفت: از ابتدای اردوهای آمادگی مسابقات جهانی اندونزی که از اول مرداد ماه آغاز شده بود تمام تلاش و توان خود را به کار بستم تا در رقابت‌های درون اردویی حریفان خود را مغلوب کنم و در اردو باقی بمانم. در حال حاضر نیز ذره ای از سعی و تلاش دست بر نمی‌دارم تا بتوانم در این میدان سومین طلای جهان خود را کسب کنم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: از ابتدای اردوها( حدود سه ماه) است که زیر نظر ژانگ یوجیه( سرمربی چینی)تمرین می کنیم، خوشبختانه حضور وی باعث شده تا تکنیک و تاکتیک های جدیدی را از وی یاد بگیرم و من و سایر سانداکاران پیشرفت بسیار خوبی کرده ایم و در حال حاضر به 80 تا 90 درصد آمادگی رسیده ایم وبه طور حتم تا زمان برگزاری رقابت ها در اندونزی به صد در صد آمادگی می رسیم و با یاری خدا نتایج خوبی را رقم می زنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرمربی چینی جدید تیم ملی که از قهرمانان بزرگ جهان بوده است،خودش در وزن پایین در مسابقات شرکت می کرده از نظر سرعت و تکنیک آموزش های خوبی به من داد و حضورش در تیم ملی بسیار مفید بو.د و تمام سعی خود را کردم تا تمام آموزه های وی را یاد بگیرم و از موقعیتی که فدراسیون برای ما فراهم کرده به نحو احسن استفاده کنم.

عضوده ساله تیم ملی ساندا در خصوص جای خالی خواهرانش در ترکیب نفرات اعزامی به اندونزی در پایان گفت:تمام تلاشم را می کنم تا با کسب طلای جهان جای خالی دو خواهرم را پر کنم و دل آنان را نیز شاد کنم

هاشمی: بدنبال تکرار مدال های طلایم هستم

مریم هاشمی دارنده دو مدال طلای ووشو جهان اعلام کرد: در چهار سال گذشته در اردوهای مختلف تیم ملی حضور داشته ام و سخت تمرین کرده ام .

وی گفت: در اردوهای جدید تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی اندونزی بدون استراحت تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام و در اوج آمادگی به سر می برم .

هاشمی افزود : در حال حاضر تیم ملی ووشو بانوان ایران از نفرات بسیار خوبی تشکیل شده است و با قدرت در رقابت های جهانی اندونزی شرکت خواهد کرد

قهرمان دو دوره رقابت های جهانی ووشو بانوان با اشاره به حضور ژانگ یو جیه سرمربی جدید چینی تیم ملی بانوان گفت : یو جیه مربی بسیار خوب و کاربلدی است و در مدت حضور وی در تیم ملی تکنیک های بسیار خوبی را از وی آموخته ام که امیدوارم در رقابت های جهانی اندونزی بتوانم از آن ها به نحو احسن استفاده کنم

هاشمی که دو مدال طلای جهانی 2011 و 2013 و نقره 2014 را در کارنامه دارد در پایان گفت : در رقابت های جهانی اندونزی تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا سومین مدال طلای جهانی خود را به دست بیاورم .

گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار