فضلی:به کسب مدال خوشرنگ جهانی امیدوارم

قهرمان جهان در سال 2013 گفت:با توجه به تمرینات سختی که پشت سر گذاشتم،با یاری خدا به کسب مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی اندونزی امیدوارم.

امیر فضلی دارنده دو مدال طلای ووشوی جهان و آسیا در گفتگو  با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: از ابتدای اردوها با برنامه ریزی مربیان تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستیم و در آمادگی کامل به سر می بریم ، امیدوارم با یاری خدا بتوانیم در مسابقات جهانی نتایج خوب و رضایت بخشی کسب کنیم، تا دین خود را ادا کنیم.

وی در مورد شناخت حریفان در اندونزی گفت: در حال حاضر رشته ووشو نسبت به سال های گذشته در تمام جهان شناخته تر شده است و زمزمه های المپیکی شدن این رشته نیز در پیشرفت این رشته موثر بوده، به همین منظور اکثر کشورها سرمایه گذاری خوبی کردند و این امر باعث شده تا تعداد رقیبان ما در ووشو نیز بیشتر شود.

فضلی ادامه داد: مسابقات جهانی میدان بزرگی  است و به طور حتم حریفان سرسختی خواهیم داشت،پیش از این فقط چینی ها جزو حریفان قدر ما بودند ،اما در حال حاضر همه کشورها در ووشو پیشرفت کردند و همه ووشوکاران برترجهان برای کسب بهترین نتیجه به میدان آمدند.ما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و باید با تمام توان بجنگیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سانداکارطلایی جهان تاکید کرد: من تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه و خوشرنگ ترین مدال می کنم اما رنگ مدال در میدان مسابقه مشخص می شود و قابل پیش بینی نیست.با امید به خدا سعی می کنم تمام توان خود را برای اینکه طلای جهان را از آن خود کنم، به کار می گیرم و امیدوارام موفق شوم.

وی در مورد قوانین جدید وزن کشی در مسابقات جهانی گفت: با توجه به اینکه طبق قوانین جدید سانداکاران هر روز وزن کشی دارند،ما نیز همگی زیر وزن هستیم تا در روز مسابقات بتوانیم با تغذیه بهتر سر وزن بیاییم و از نظر توان بدنی دچار مشکل نشویم و در حال حاضر نیزبا برنامه های غذایی مناسبی که داشتیم، شرایط بدنی خوبی داریم.

فضلی در پایان ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون برای حضور مربی کشتی در تمرینات تیم ملی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در تمرینات ما افتاد حضور رضایی منش مربی تخصصی کشتی بود که با کمک وی توانستیم در اجرای فنون کشتی نکات ریزو جدیدی را فرابگیریم و امیدوارم که بتوانیم  این فنون در مسابقات جهانی نیز با موفقیت اجرا کنیم.حضور رضایی منش نه تنها در آموزش فنون کشتی برای ما بسیار مهم  بود،بلکه از وی منش پهلوانی را نیز یاد گرفتیم که در ورزش حرفه ای نیز بسیار با ارزش است.

گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار