برگزاری نخستین دوره لیگ ووشوی دختران

هفته اول و دوم لیگ های برتر ووشوی بانوان در دو بخش جوانان و بزرگسالان امروز 27 آذر ماه در محل آکادمی ووشو برگزار شد.

برگزاری نخستین دوره لیگ ووشوی دخترانبه گزارش خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته اول و دوم نخستین دوره لیگ برتر ووشوی دختران جوان و هفتمین دوره لیگ برتر بانوان با صدر نشینی تیم جوانه البرز امروز جمعه 27 آذر در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی به پایان رسید.

تیم جوانه البرز که  سرمربیگری آن بر عهده خدیجه زینال زاده مربی تیم ملی ساندا هست، علاوه بر صدر نشینی درجدول رده بندی در دو بخش جوانان و بزرگسلان ، عنوان فنی ترین تیم و برترین مربی را به خود اختصاص داد و به این ترتیب شروع موفقی را در لیگ برتر داشت.

در دیدارهای هفته اول لیگ برتر بانوان که صبح جمعه برگزار شد در بخش بزرگسالان  تیم  ووشوی دانشگاه آزاد 10 –بر 0 هيات گيلان و تیم ووشوی جوانه البرز 9 بر هيات قم را مغلوب خود کردند.

همچنین دیدارهای هفته دوم که عصر امروز برگزار شد هیات اصفهان با نتیجه  6 بر2 هیات قم را شکست داد و تیم جوانه البرز با نتیجه 8بر 2 تیم هیات گیلان را مغلوب کرد.

تيم جوانه البرزعنوان فنی ترین تیم و همچنین خديجه زينال زاده سرمربی این تیم ، عنوان  بهترين مربي را به خود اختصاص دادند و هيات همدان برترین تيم اخلاق، زينب پناه پور از هيات گيلان عنوان بهترين سرپرست، و مريم عبادي عنوان بهترين بازيكن را در بخش تالو از دانشگاه آزاد از آن خود کردند.

در جدول رده بندی نیزتیم ووشوی جوانه البرز با 2 بازي و  6 امتياز در رده نخست و تیم دانشگاه آزاد يا يك بازي و 3 امتياز و تفاضل به اضافه 10 در رده دوم و همچنین تیم ووشوی هيات اصفهان 3 امتيازو يك بازي كمتر و تفاضل به اضافه 4 در رده سوم قرار دارند.

یادآور می شود: در پیان هفته اول و دوم نخستین دوره لیگ برتر ووشوی دختران  تیم جوانه البرز با 2 بازيو 6 امتيازدر صدر جدول و تیم ووشوی هيات همدان با 2 بازيو  3 امتيازو تفاضل به اضافه 3 در رده دوم جدول و هيات كرمانشاه با 2 بازي و 3 امتياز و تفاضل 2 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

تيم جوانه البرز عنوان فني ترين تیم ، تيم هيات ووشوی شهرستان مرند عنوان برترین تیم اخلاق ، مهرنوش دارابي از تیم هيات كرمانشاه عنوان بهترين سرپرست، سهيلا كاظمي و آرزو ميرزايي در بخش تالو از تیم جوانه البرز به ترتیب عنوان بهترين مربي و بهترین بازيكن را در هفته اول و دوم لیگ برتر ووشوی جوانان اختصاص دادند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار