قهرمان ووشوی جهان با تاخیر جراحی می شود

امیر فضلی فردا 29 آذر ماه نخستین جراحی خود را که آندوسکوپی دیسک کمر هست را در بیمارستان نور افشار انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرفضلی سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم تیم ملی ووشوی کشورمان که به تازگی موفق به کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان (27 تا 29 آبان اندونزی) شد، بدلیل پارگی دو دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی فردا یکشنبه 29 آذر در بیمارستان نورافشار تهران توسط بسطام پور تحت عمل آندوسکوپی کمر قرار می گیرد.پیش از این قرار بود این عمل در تاریخ پنجشنبه 19 آذر انجام شود که بدلیل سفر دکتر بسطام پور انجام این عمل به فردا موکول شد.

عمل آندوسکوپی کمر هم برای مشاهده نواحی آسیب دیده است و هم نقش ترمیم عضو آسیب دیده را دارد. نتیجه عمل آندوسکوپی بلافاصله پس از عمل مشخص می شود . اما طبق نظر پزشکان در صورتیکه بعد از این عمل مشکل فضلی حل نشود،باید تحت عمل جراحی باز قرار بگیرد که در این صورت دارنده دو مدال طلای جهان و یک مدال طلای آسیا برای همیشه باید با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

امیر فضلی قهرمان دو دوره ووشوی جهان به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت: درد بسیار زیادی را در این مدت تحمل کردم،امیدوارم هر چه زودتر با جراحی و درمان پزشکان مشکل پارگی دیسک کمرم حل شود و دردم تسکین پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: بدلیل تحمل درد بسیار، در شرایط جسمی و روانی خوبی نیستم و به هیچ عنوان نمی توانم برای آینده بعد از جراحی ام تصمیم بگیرم. در حال حاضر فقط به درمانم فکر می کنم.

 
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار